slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, sorry.
Ga nu echt braaf slapen denknik
En daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is muziek voor onzekere tieners.
Jeetje, dit zou je zuur kunnen noemen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk mij eens bijzonder zijn en moeilijke thema's benoemen. Ik doe geen strakke kleding aan want ik ben geen lustobject maar ik ben wel heeeeel speciaal.
Die deuntjes zijn wel lekker. Maakt ze vast niet zelf (haar broer toch?), jammer dat zij dan de credits krijgt.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:33 schreef Evenstar het volgende:
Het is wel origineel, echt zingen kan je het niet noemen, maar toch ...
RIP ouders in slaapkamer hierbeneden.quote:
Ach laat mij lekker zeiken. Hoort erbij.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, dit zou je zuur kunnen noemen.
Nog ophef over geweest toch dat hij iets gezegd over de fans en dat die net zo fanatiek waren als NIrvana fans vroeger.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:34 schreef Dagoduck het volgende:
De dochter van Dave Grohl wilde Billie Eilish zien bij Ellen DeGeneres, dus nam ie haar mee. Toen was Grohl ook aan het genieten daar
Onder andere, maar Eilish heeft intussen fans in alle leeftijdsklassen. Ze staat echt niet zo hoog enkel dankzij de tienermeisjesstemmenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is muziek voor onzekere tieners.
Ze nemen een loopje met ons rensquote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach laat mij lekker zeiken. Hoort erbij.
Experimenteren buiten de gebaande wegen levert ziedende mensen op.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, dit zou je zuur kunnen noemen.
En daarna ging ie haar coveren.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nog ophef over geweest toch dat hij iets gezegd over de fans en dat die net zo fanatiek waren als NIrvana fans vroeger.
Toen liepen de sites er mee weg "Grohl vergelijkt Billie met Nirvana"
Ze laat haar tieten niet zien, wat een hoer!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Experimenteren buiten de gebaande wegen levert ziedende mensen op.
Ze heeft helemaal geen stemquote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit was trouwens een stemplaat
Mij niet gezien voor dat tweede deelquote:Op donderdag 31 december 2020 02:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo nu kan ik lekker naar bed... veel plezier nog pieps... Geef Duncan Laurence straks een beetje liefde en tot morgen![]()
Sleep well pacemanquote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef peaceman het volgende:
ik taai ook af mensen. welterusten voor straks!![]()
Ik kan niet eens geloven dat mensen hier haar goed vinden.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze nemen een loopje met ons rens
Tot morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo nu kan ik lekker naar bed... veel plezier nog pieps... Geef Duncan Laurence straks een beetje liefde en tot morgen![]()
Braaf de status quo blijven aanhangen met zijn allen jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 december 2020 02:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze laat haar tieten niet zien, wat een hoer!
Slaap lekker Vult! Zakdoek mee!!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet eens of het per definitie echt zo extreem origineel is, maar goed ik vind het wel leuk.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Experimenteren buiten de gebaande wegen levert ziedende mensen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |