Hij is natuurlijk niet degene die het zingt he.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aviici wakker maken zou wel wereldnieuws betekenen
Ik weet niet wat het is, maar ik vind dus bij heel veel van dit soort nummers de zang echt extreem zeikerig klinken ofzo.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:24 schreef Gretzl het volgende:
Feelgood nummer waarbij Aloe Blacc met z'n mooie zang echt het nummer maakt![]()
[ afbeelding ]
Nou ja dat is raar om je daarom uit te lachenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat ik wilde circle pitten op zoom
Sleep wellquote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Het was gezellig.
Slaap lekker en tot morgen![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Te weinig drank op om "ja, leuk!" te zeggen op zijn voorstel om te gaan circlepitten voor Zoom.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*snapt nu dat plaatje hierboven pas
Dag lady Diquote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
te weinig drank na 19 shotjes?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Te weinig drank op om "ja, leuk!" te zeggen op zijn voorstel om te gaan circlepitten voor Zoom.
Welterustequote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
RETTEKETquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, nu niet allemaal die arme @BillDauterive wakkerbellen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In de Top2000 staan toch redelijk veel artiesten die wakker gemaakt willen worden
Tot morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
Slaaaap lekker!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Diaan73 het volgende:
erg leuk vermaak jaquote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Gretzl het volgende:
ONLINE PUB-/POPQUIZZEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook veel gedaan dit jaar
Heeft me ook door dit coronajaar heen gesleept
Gewoon shirtless de pit in... huppakee RETTEKETquote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
Weet niet meer waarom ik ben SOAD-shirt gelaten heb
Waar is KNOW?!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Fylax het volgende:
Echt belachelijk dat dit maar het enige nummer van system of a down in de top2000 is
Kunnen ook wachten voor een kiss cam moment als je dat liever hebt?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Te weinig drank op om "ja, leuk!" te zeggen op zijn voorstel om te gaan circlepitten voor Zoom.
Zit nog niet eens in de algemene ruimte.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gewoon shirtless de pit in... huppakee RETTEKET
Wij ook jaquote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook veel gedaan dit jaar
WAKE UP GRAB A BRUSH AND PUT A LITTLE MAKE UPquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Slaaaap lekker!
Alvast sorry voor je hoofdpijn morgen.
Technisch had ik geen 19 shots, maar 2 cocktails waar ik 19 slokken van genomen heb.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
te weinig drank na 19 shotjes?
Ja leuk en we hebben ze ook zelf gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:27 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook veel gedaan dit jaar
Ik versta dit er dus echt niet inquote:Op donderdag 31 december 2020 02:28 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAKE UP
(WAKE UP)
GRAB A BRUSH AND PUT A LITTLE MAKE-UP
HIDE THE SCARS TO FADE AWAY THE SHAKE-UP
(HIDE THE SCARS TO FADE AWAY THE...)
WHY'D YOU LEAVE THE KEYS UPON THE TABLE?
HERE YOU GO CREATE ANOTHER FABLE
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |