Precies.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan verkopen aan de hoofdprijs. VOC-mentaliteit
En dan eist Brussel opeens een herdistributiequote:Op donderdag 31 december 2020 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, daar zit de genialiteit hem in verborgen. Straks als de rest van de EU roept 'kut, onze vaccins zijn op!' berichten wij dat we nog vrolijk doorprikken.
De rest van Europa lacht nu, maar straks hebben we ze.
ah dat word dus even naar polen rijdenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gisteren in dat interview zei van Delden van RIVM dat oost-Europa ook moeite heeft met Pfizer en ze zelfs niet gaat gebruiken in sommige landen. Tip voor RIVM: Koop al die handel op, dan heb je meer vaccins om niet te zetten.
Neemt niet weg dat het vervelend is. Sterktequote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef DireStraits7 het volgende:
Nou, op de valreep toch nog een sterfgeval aan COVID-19 in mijn nabije omgeving... De vader van mijn oom. Een oud, fragiel mannetje en iemand die de regels bovendien niet zo nauw nam, maar desalniettemin. Binnen een week was het klaar. Als het niet dit virus was geweest had het ook zomaar volgende maand kunnen zijn, overigens.
Laat al die Nijmegenaren naar het GelreDome komen voor spuitje.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op het parkeerterrein van het Goffertstadion?
ik las dat ze in de VS een probleem krijgen met de houdbaarheid omdat het te langzaam gaatquote:Op donderdag 31 december 2020 10:51 schreef Predator40 het volgende:
We hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat de vaccins op zijn in NL.....
Nou, dat is toch ook het voordeel van een poldermodel?quote:Op donderdag 31 december 2020 08:28 schreef popje het volgende:
Oh en nog een leuke quote:
Is die typisch Nederlandse overlegcultuur een voordeel of een nadeel?
'Beide. Dat je ontzettend veel moet overleggen, is een extra nadeel in deze coronatijd, met al die videoverbindingen. Het grote voordeel is dat het draagvlak en de betrokkenheid bij je programma heel groot is. En dat verdient zich terug.'
Dat zie je ook terug in dat interview met van Dissel. Vinden het eigenlijk allemaal maar gezeur is mijn gevoel. Alsof ze geen idee hebben wat er speelt, en geen nieuws volgen dat niet gepeer-reviewed is.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook het voordeel van een poldermodel?
Verder vond ik het een tenenkrommend interview met een ongelukkige timing. De twee heren nemen de ophef niet serieus en zien het vooral als mediagedoe.
klein landje en 10% is 800000 dus zoveel had NL ook al kunnen prikkenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Blijft toch eigenaardig hoe Israël zo'n grote voorsprong heeft op de rest van de wereld.
Dat is natuurlijk ook wel het nadeel als je als media overal verbolgen over gaat doen. Dan heeft de keer dat de ophef wél terecht is ook minder kracht.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef chratnox het volgende:
Dat zie je ook terug in dat interview met van Dissel. Vinden het eigenlijk allemaal maar gezeur is mijn gevoel.
dat valt toch wel tegenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Predator40 het volgende:
Duitsland zit al op 78000 vaccinaties, die gaan ook als een raket.
allemaal symbolisch en onzorgvuldig natuurlijk
dat word een leuk debat de 5de
Mwa, daar geloof ik niets van.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
klein landje en 10% is 800000 dus zoveel had NL ook al kunnen prikken
Dat is toch niet zo veel voor zo'n enorm land dat al dagen bezig is?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef Predator40 het volgende:
Duitsland zit al op 78000 vaccinaties, die gaan ook als een raket.
allemaal symbolisch en onzorgvuldig natuurlijk
dat word een leuk debat de 5de, als DE over de 200.000 zit.
weet je wat pas tegen valt ? dat NL op 0 blijft tot 8 januari.....en maximaal 5000 op 18 januari.quote:
waar geloof je niets van?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mwa, daar geloof ik niets van.
Maximaal 5000 op 18 januari? Serieus?????quote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
weet je wat pas tegen valt ? dat NL op 0 blijft tot 8 januari.....en maximaal 5000 op 18 januari.
ja dat weten we nu wel maar 78K met al die geweldige prikstraten is gewoon niet veel en zeker geen raketsnelheidquote:Op donderdag 31 december 2020 10:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
weet je wat pas tegen valt ? dat NL op 0 blijft tot 8 januari.....en maximaal 5000 op 18 januari.
Dus totaal 450.000 vaccins toedienen in 6 weken, dat is dus zo'n 75.000 per week. Die 60.000 die in het eerdere artikel genoemd werd als totaal is dan niet zo ver van de waarheid af.quote:Intussen moeten op elke priklocatie voldoende medische hulpmiddelen voorhanden zijn, zoals naalden en vloeistof om het vaccin in op te lossen. En voldoende prikkers natuurlijk. De GGD verwacht tweehonderd mensen nodig te hebben om de 225.000 zorgmedewerkers in zes weken tijd van twee vaccinaties te voorzien. GGD-directeur Sjaak de Gouw zei tegen de NOS dat hij gemakkelijk meer mensen zou kunnen optrommelen waardoor deze campagne sneller kan zijn afgerond.
Dat het een realistisch scenario zou zijn dat NL nu al 10% van de bevolking ingeënt zou hebben.quote:
Kunnen jullie niet wat adviseurs onze kant opsturen?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:00 schreef Dven het volgende:
Bij het ziekenhuis in mijn stad zijn gisteren alle medici die gevaccineerd willen worden gevaccineerd dus over een paar weken in ieder geval geen onderbemanning wegens zieke dokters, verpleegkundigen etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |