quote:Op woensdag 30 december 2020 23:02 schreef De_Kraam het volgende:
Theo Lucius deed ook wel eens gekke dingen, volgens mij ook in de kroeg.
Zou je ook een behoorlijke stijve nek van krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga dan niet continu naar iemand zitten staren
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben Overmars wel eens tegengekomen, toen nog zonder dikke Ajaxportemonnee en speedboot.
Ik heb alle Keronatermen op Twitter geblockt.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Gommers begint er veel te veel in te geloven.
MAANDAG BEGINNEN NU DE ZORRUG GAAT KAPOTquote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat willen Gommers en Kuipers?
Dat waren we even vergeten. Ongelooflijk wat voor kansen Chisnall opeens liet liggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Je trapt er weer in, dit is Dave Chisnall
Dat ziekenhuispersoneel maandag al spuiten krijgenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat willen Gommers en Kuipers?
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Tijdens de pot van Dirk zag ik hier iemand posten dat er wel heel veel paniek en emotie in het topic was, was nog lang niet gespeeld allemaal
Gek hoe zoiets toch om kan draaien
Die is al kapotquote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
MAANDAG BEGINNEN NU DE ZORRUG GAAT KAPOT
Kreeg je de handtekening ook? En hep je hem nog?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een keer een handtekening gevraagd aan Danny Blind op het strand van Noordwijk. Daley was er ook maar dat was toen nog een kind.
Deze woensdag heeft Dimi de meeste 180'ers.quote:
Had Danny toen ook al die kale plek?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een keer een handtekening gevraagd aan Danny Blind op het strand van Noordwijk. Daley was er ook maar dat was toen nog een kind.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Tijdens de pot van Dirk zag ik hier iemand posten dat er wel heel veel paniek en emotie in het topic was, was nog lang niet gespeeld allemaal
Gek hoe zoiets toch om kan draaien
Zakte hij toen ook al door het zand?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |