Betrapt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zitten jullie over mij te kwebbelen de hele tijd
Dat zegt heel wat over hun discografie dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef laxus13 het volgende:
Zo slecht is dit niet jongons. Beste van RH ❤
Weet niet of dat echt valt onder dialectellende, daar stemmen tokkies uit het hele land massaal op.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou we krijgen nog Hazes, dialect elende genoeg.
Ja, alleen de Top 2000-week is een uitzondering op het echte leven tegenwoordigquote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ahwheb jij ook een echt leven gekregen ondertussen, waar blijft de tijd?
Deze valt idd best meequote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef laxus13 het volgende:
En sowieso beter dan Hazes.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zegt heel wat over hun discografie dan.
Een mooi project voor na de Top 2000quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ongeveer op dezelfde hoogte, maar ik moet bekennen dat ik naast Dodenrit niet veel nummers van hem ken
En wat vinden wij daarvan?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dimitri staat bijna te janken op t podium
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar junior staat er nog echt in ookquote:Op woensdag 30 december 2020 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou we krijgen nog Hazes, dialect elende genoeg.
Vertraagde Post door mijn handicap he voordat je denk dat ik nostalgie koester aan Limburgquote:Op woensdag 30 december 2020 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
In dit geval spreek ik mijn vetorecht uit, dit vind ik niks
Amsterdams is dialect voor mij. Of een spraakgebrek.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet niet of dat echt valt onder dialectellende, daar stemmen tokkies uit het hele land massaal op.
Dat Noppert maar snel een arm om m heen moet slaan en meerquote:
Ja, die met die kattenpoep.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Random vraag, omdat het kan. Liefhebbers van koffie hier? Tips voor verse koffiebonen?
Moet weer bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |