Waarom zou je blij moeten zijn als je een set pakt met 0-3 achter? Zoals Dirk zegt ''Als je dan juicht, ben je niet oprecht''.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
set gepakt en dan zo'n grafkop op zetten. James Wade kan dit niet beterWeg ermee.
Mooi, maar allicht te laat. Ik geef hem nog de 3-2 en dan maakt Chisnall het af.quote:
Zo'n trip staat me alleen bij van Ajaxquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoorde nog op zo'n trip naar Indonesië volgens mij.
Werd toen integraal uitgezonden.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Met z’n kutbrace die de rest van de wereld gewoon onder de broek draagt
Walgelijke kutbelg
Daar heb je zelf behoorlijk aan bijgedragenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige vermoeiende aan FOK! is dat het begrip ''act'' totaal verwaterd is.
Dan ken jij haags nog nietquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige vermoeiende aan FOK! is dat het begrip ''act'' totaal verwaterd is.
Nog eentje danquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Mongoloïde internationals is áltijd een leuke rubriek.
Dimitri is een Feyenoord-supporter hequote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Met z’n kutbrace die de rest van de wereld gewoon onder de broek draagt
Walgelijke kutbelg
Weet jij precies wat het probleem is, dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft die brace niet eens nodig joh
Kutaansteller
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri is een Feyenoord-supporter he
Je kunt toch op z'n minst een beetje opluchting laten zienquote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je blij moeten zijn als je een set pakt met 0-3 achter? Zoals Dirk zegt ''Als je dan juicht, ben je niet oprecht''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |