Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Met z’n kutbrace die de rest van de wereld gewoon onder de broek draagt
Walgelijke kutbelg
Daar heb je zelf behoorlijk aan bijgedragenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige vermoeiende aan FOK! is dat het begrip ''act'' totaal verwaterd is.
Dan ken jij haags nog nietquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het enige vermoeiende aan FOK! is dat het begrip ''act'' totaal verwaterd is.
Nog eentje danquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Mongoloïde internationals is áltijd een leuke rubriek.
Dimitri is een Feyenoord-supporter hequote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef Caland het volgende:
Met z’n kutbrace die de rest van de wereld gewoon onder de broek draagt
Walgelijke kutbelg
Weet jij precies wat het probleem is, dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft die brace niet eens nodig joh
Kutaansteller
Neequote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri is een Feyenoord-supporter he
Je kunt toch op z'n minst een beetje opluchting laten zienquote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je blij moeten zijn als je een set pakt met 0-3 achter? Zoals Dirk zegt ''Als je dan juicht, ben je niet oprecht''.
Eigenlijk vind ik dat nog het leukste aan de dartsdag van vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Stijn in de gordijnen tegen het dagjesvolk, ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Dat zag ik ook al, het staat hem gek genoeg wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
I
[..]
Immers heeft tegenwoordig een knotje.
Sympathieke kerelquote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri is een Feyenoord-supporter he
ALS JE VOOR MIJ BENT BEN JE OOK VOOR DIMITRIquote:
Zou het wat uitmaken bij een 1-3 achterstand? Even normaal doen, hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt toch op z'n minst een beetje opluchting laten zien
Ik weet alleen dat je zo’n brace nooit langer dan een paar maanden nodig hebt. Laat staan als je even een uurtje moet darten en je dat ding al een jaar draagt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet jij precies wat het probleem is, dan?
Die verloor zijn tanden toch in de halve finale?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Ook een leuke rubriek: Debielen die een WK-finale hebben gespeeld.
Hoi Demy, voetbal je nog?
Ik ben ook wel erg blij dat ik vanaf nu geen enkele partij meer (deels) hoef te missen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat nog het leukste aan de dartsdag van vandaag
Ook al gedebuteerd onder Van Basten, overigensquote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Dan zijn wij vanaf nu vijanden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ALS JE VOOR MIJ BENT BEN JE OOK VOOR DIMITRI
en anders zijn wij twee vanaf nu vijanden
Braafheid.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Phil Nixonquote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Toen scoorde siem 2xquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoorde nog op zo'n trip naar Indonesië volgens mij.
Werd toen integraal uitgezonden.
Oh jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die verloor zijn tanden toch in de halve finale?
Dan kun je net zo goed je pijlen neerleggen. Ik vind dit heel raar.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken bij een 1-3 achterstand? Even normaal doen, hoor.
Edson Braafheidquote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Hij moest dartsen Hans, dus de operatie komt nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je zo’n brace nooit langer dan een paar maanden nodig hebt. Laat staan als je even een uurtje moet darten en je dat ding al een jaar draagt.
Tot zover mijn deskundige visie
Van Bommelquote:Op woensdag 30 december 2020 22:55 schreef De_Kraam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |