Ik ga hierin meequote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sluit nog steeds niet uit dat Dimitirie dit wint.
Kan. Maar sowieso mag het nog wel een setje of twee langer durenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sluit nog steeds niet uit dat Dimitirie dit wint.
Ja, met zo'n lilllike visbek.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest effe denken wie dat ook alweer was. Bij Utrecht gespeeld toch?
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zien wij geen gemiddeldes in beeld
eigenlijk gooit hij qua gemiddeldes niet eens zo zwak. Maar Chisnall is net dat tikje beter op de juiste momenten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja gewoon zonde, want dit is nu juist een leuke pot, zonde als het in 4-0 eindigt.
International.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Moest effe denken wie dat ook alweer was. Bij Utrecht gespeeld toch?
OPEN JE OGENquote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom zien wij geen gemiddeldes in beeld
Ja wtf johquote:
Ik weet het niet. Soms heb je zo’n dag. Maar het zou compleet verdiend zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Szura het volgende:
Ik geloof nog wel in een cumbek hoor, Deef gaat niet alles blijven gooien
Remember Anderson - Chizzy in 2015 (?). Een van de beste wedstrijden die ik hem ooit heb zien keilen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:48 schreef engine het volgende:
Chizzy gaat dit nooit meer herhalenWat een pot.
Chisnall heeft geen enkele kans gemist.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
eigenlijk gooit hij qua gemiddeldes niet eens zo zwak. Maar Chisnall is net dat tikje beter op de juiste momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |