Uitstekende suggestie.quote:
Your loss.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
OMG ik zit niet aan de pillen ofzo
Dat hoeft ook niet, je hebt de top2000 en dit topicquote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Genoeg Faithless liefhebbers om die erin te krijgen zou je zeggen.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaaa een bingokaart met zowel Radio 2- als FOK!-/slowchat-klassiekers lijkt me heerlijk![]()
![]()
Zonde hèquote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ondanks geen albumversie is dit wel heel lekker hoor
Alweer niet?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef alors het volgende:
Wat gaat dit topic ziek snel trouwensI cannot deal.
Ik was 4quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef vencodark het volgende:
Toen dit uit kwam was ik 11 ofzo. Vond er niets aan, maar goed. Ik was dan ook een Spice Girls fan.
Nu hou ik ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
We kunnen vast beter dan Radio 2 of twitterquote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaaa een bingokaart met zowel Radio 2- als FOK!-/slowchat-klassiekers lijkt me heerlijk![]()
![]()
O is dat niet hetzelfde?quote:
Niet met drie pillen in je mik op de bank zitten te stuiterenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
Lekt het dak daar?quote:
Wat is de album versie?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ondanks geen albumversie is dit wel heel lekker hoor
Dat is een hele duidelijke nummer 2 ja. Dan hele tijd niks en dan God is a DJquote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Insomnia daar inmiddels wel dichtbij komen.
Heb het niet zo op Van den Bergh, kolderiek figuurquote:
Ik wil best wel stemmen, moet er wel een beetje een actie zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Genoeg Faithless liefhebbers om die erin te krijgen zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |