Hebben gewoon tegen de zwakke broeders punten gepakt. Alaves, Eibar en ziek gemazzeld tegen Valencia.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben al meer punten dan ik had gedacht voor het hele seizoen. Was echt belachelijk hoe die promoveerden vorig seizoen.
Bij mij staat ie er al op.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik overweeg Tong op de blocklist te zetten.
Als ie hier maar wegblijftquote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef wimderon het volgende:
SPT / Gelukkig geen Michael van Gerwen op de voorpagina......zit ondertussen gezellig in SPT
FOK! overname door Erasmus. Overmorgen voor symbolische bedrag van 1 euro overkopen van Danny?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
User @:Erasmus zit in de PR allen.
Moest wel lachen toen ik zijn eerste posts zag na zijn terugkeer. Echt geen steek veranderd.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik overweeg een abo aan te schaffen om Tong te blokkerenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als @Erasmus mee zou komen posten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
User @:Erasmus zit in de PR allen.
Het hele riedeltje weer overnieuw, waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ik zijn eerste posts zag na zijn terugkeer. Echt geen steek veranderd.
Np maatquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
bedankt daarvoor nog trouwens. Die abo.
Dat zou PR technisch heel goed zijn ja. Een DRT in MYCROFTED.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als @:erasmus mee zou komen posten.
Dagjesvolkedquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, 'Dancing Dimmy' gaat dit niet meer redden. Zijn blik na de 2-0 zei genoeg ...
Verdienmodel van Fok is gebaseerd op Tongquote:Op woensdag 30 december 2020 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg een abo aan te schaffen om Tong te blokkeren
Onbegrijpelijk dat die mongool niet verbannen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |