Ik rij teveel en heb zelden zin om heel de dag zelf muziek te kiezen. Radio gaat niet over rozen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ok, ken al die titels van die meh-bandjes niet.
Ik heb al meerdere pogingen gedaan, maar niet iedereen lijkt het op te pikkenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
zullen we proberen het topic te beperken tot louter kwaliteit posts ?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
100%
én het is puur genot. Jammergenoeg een korte versie waarschijnlijk.
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moet voldoen aan een aantal criteria
Jij gaat Van Inkel niet halenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
Pachebel.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
Krijg je daar een delier van?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Zorro het volgende:
Zo een fijne Delirium Tremens ingeschonken.
Proost!
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of het de lange versie van Insomnia wordt? Anders kun je die plaat net zo goed niet draaien.
ik heb echt geen flauw idee. Heb er geen goed gevoel bij als het moderne Maroon 5 is.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga bij Memories denk ik een essnhillsje doen.
Het zegt mij zo niets
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstje
Oepsquote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij gaat Van Inkel niet halen
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je lijkt peaceman wel met zijn lijstje
Eens, eens. Maar ik vrees dat Insomnia niet belangrijk genoeg is. Gelukkig hebben we wel 23 minuten Echoes gehad vandaagquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet iemand of het de lange versie van Insomnia wordt? Anders kun je die plaat net zo goed niet draaien.
at ga ik merkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |