Erg mooi.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hele haxballkliek zie je niet meer
Goh
Zo'n handig ben ik daar niet mee, maar ik zou eens een vrind kunnen vragen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
In principe zou het best gemakkelijk moeten zijn om een sheetje te maken waarin je de antwoorden kunt copy/pasten en die dan automagisch de punten berekent.
Tegendraads.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:57 schreef Caland het volgende:
DRT wenst Prijs een gebroken werparm toe.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
Einde tijdperk King, helaas, maar de tikkende tijdbom stopt dus hier met tikken.
Genot. Dat is al 3 gebande accounts geledenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:SlechteWoordgrappen
Geen kritiek hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 21:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf doen maar er kwam steeds wat tussen, totdat het wel een beetje heel erg mosterd na de maaltijd werd. Nou ja, had het ook liever anders gezien.
Volgens mij zitten er hier ook genoeg. Bij de FPCL waren er ook verschillenden die wel wilden helpen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n handig ben ik daar niet mee, maar ik zou eens een vrind kunnen vragen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:SlechteWoordgrappen
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopen op een vlotte 0-4 van DimitriGOD
Vind je het geen leuke rubriek als Deef dan met 4-0 voor komt te staan? En dan te kijken wat er gebeurt?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Het is onmogelijk om tegen Domme Deef te juichen, maar hij mag simpelweg niet tegen Van Gerwen uitkomen.
Ja dat zie ik ook niet zitten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
Het is onmogelijk om tegen Domme Deef te juichen, maar hij mag simpelweg niet tegen Van Gerwen uitkomen.
Koekoekquote:
Nee, 2-0 in legs en hij op 141 met Van Gerwen op 400 bij 0-4 in sets. Dan geloof ik er nog niet in.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vind je het geen leuke rubriek als Deef dan met 4-0 voor komt te staan? En dan te kijken wat er gebeurt?
Chizzy uitlachen met Maijer is een vermakelijke rubriekquote:Op woensdag 30 december 2020 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Als Jizzy wint, sla ik Van Gerwen v Chisnall gewoon over @:slechtewoordgrappen
We hebben allebei verloren.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, 2-0 in legs en hij op 141 met Van Gerwen op 400 bij 0-4 in sets. Dan geloof ik er nog niet in.
Ook bij WLR met heel veel verschillende goede opties en bijzondere spellingen qua namen?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als men de antwoorden netjes invult bij Nostradamus dus ook echt
1. antwoord
2. antwoord
3. antwoord
Kan je dat wel eenvoudig scheiden in Excel en dan met wat formules meeste automatisch laten uitrekenen
Ja spelling is wel een dingetje inderdaad. Opties zou je ook wel een formule voor kunnen bouwenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook bij WLR met heel veel verschillende goede opties en bijzondere spellingen qua namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |