Jaquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
Zie ik het goed als Dirkgod nog 1 rondje wint hij dan de 2de Nederlander op de ranking wordt?
Of de mention te plaatsenquote:Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef Coco het volgende:
Je kan toch toch gewoon die mention wegklikken?
Waarom dan nog de moeite nemen om te gaan posten.
Vrouwen hequote:Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef Coco het volgende:
Je kan toch toch gewoon die mention wegklikken?
Waarom dan nog de moeite nemen om te gaan posten.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
@:djmo heb jij wel eens een pingpongbal uit je kut gelanceerd?
4-3 Price suddendeath.quote:
Modem even resetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef raptorix het volgende:
Sterf, elke keer als het beslissend word begint die kut Ziggo stroom te haperen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
@:djmo heb jij wel eens een pingpongbal uit je kut gelanceerd?
Sjef de Zwaan staat nu op 211k, Dirk heeft bij bereiken van halve finale 218k op OoMquote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef TornadoDK het volgende:
Zie ik het goed als Dirkgod nog 1 rondje wint hij dan de 2de Nederlander op de ranking wordt?
We moeten ook nog voorspellen natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we vanavond meteen het programma of weet je dat niet? @:el-stinho
Lekker king!
Stukje vrouw met piemelquote:Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent toch zo van het wandelen? Nou wij ook! Poooooooooooh @:szura @:wereldgozer @:poepz0r
Ik wil Dirk/MVG bij het WK landenteamsquote:Op woensdag 30 december 2020 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sjef de Zwaan staat nu op 211k, Dirk heeft bij bereiken van halve finale 218k op OoM
Neem aan van wel. Ik ga in ieder geval vanavond alles meteen doorrekenen. Geen zin om dat nog morgen te doen.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Krijgen we vanavond meteen het programma of weet je dat niet? @:el-stinho
Lekker king!
quote:
Zag het ja. Tegen de dansmariekes denk ikquote:
Ja morgen is typisch zo'n dag voor mij om dat te vergeten en dan rol ik vrijdag te laat mijn bed uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We moeten ook nog voorspellen natuurlijk
Indie Sindy, Shoegazer, DnB head, Thumb Sucker, Eventprof, Bookworm, Overthinker, Dog & Rabbit mum, tied to the 90s, Gif Overusequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |