Echt waar? Straks ga je nog zeggen dat @wimderon de PL ook niet zo boeitquote:
Dit was ikquote:Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Hier zijn overigens al beelden van
[ afbeelding ]
Van welke rolstoelbond is Adam Hunt wereldkampioen dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Elke ronde een wereldkampioen eruit kegelen genot. Halve finale Van Gerwen er ook uit. Finale Bunting eruit. ULTIEME KAMPIOENENSCHEMA
Maximaal kwispelen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Hier zijn overigens al beelden van
[ afbeelding ]
Wereldkampioen saai zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van welke rolstoelbond is Adam Hunt wereldkampioen dan?
Beter dan Pedo Jellequote:Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef Monolith het volgende:
Kan niet wachten op de filosofische beschouwingen van Dirk voor de microfoon zometeen.
FTFYquote:Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef Szura het volgende:
Dirkiegod heeft Beatongod uit de top 32 gezet
Ben benieuwd of hij nu wel wat kan zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef Tagliano het volgende:
En dan krijgen we ook nog een interview
Dirk vertelt dat ie de afspraak met de osteopaat moest verzetten en dat ie daarvan baalde.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:53 schreef Monolith het volgende:
Kan niet wachten op de filosofische beschouwingen van Dirk voor de microfoon zometeen.
Ben je Lakeside 2009 vergeten?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van welke rolstoelbond is Adam Hunt wereldkampioen dan?
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wereldkampioen saai zijn
Het voorspelspel staat op Facebook in ieder geval, met vermelding van Dartswarehouse:quote:Op woensdag 30 december 2020 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We begonnen over de prijsvraag maar volgens mij bedoelde maximus het meer in zijn algemeen
Waar ik prijsvraag zeg bedoel ik voorspelprijzen stop de tijd geen jokers
Hij heeft er wel het hoofd voor.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch kunnen die oorbelletjes echt niet.
@maxi-musquote:Op woensdag 30 december 2020 20:56 schreef Viv het volgende:
[..]
Het voorspelspel staat op Facebook in ieder geval, met vermelding van Dartswarehouse:
https://www.facebook.com/fok.nl/posts/4079906828704792
(Ik krijg een foutmelding bij poging tot embedden.)
Als jullie nog een leuk bericht weten voor op Facebook hoor ik het graag!
De TV-schermen hangen ook in de zaal hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |