Rare vraag als je er zelf nog geen hebt gepost.quote:
Ik had zelf I was made for kaping youquote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef essnhills het volgende:
Ik had 'I WAS MADE FOR TOPICS KAPEN' als TT
Had je sneller moeten kapen, was tijd zat voor.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef essnhills het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Facking irritant als je wacht en wacht en wacht en dan maar een opent en dan de melding krijgt dat er toch al een topic is
Ja nogalquote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Facking irritant als je wacht en wacht en wacht en dan maar een opent en dan de melding krijgt dat er toch al een topic is
Bijkbaar ben je dat dus nietquote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef essnhills het volgende:
Is niet trOO kvlt black metalquote:Op woensdag 30 december 2020 20:07 schreef Evenstar het volgende: [..] Die bedoel ik ook, maar de band zelf is echt vies goed hoor kunnen menig reguliere metalbands nog wat van leren. Die meiden zijn een gimmeck, maar muzikaal is het echt geniaal goed.
Tarkan klinkt als tarzanquote:Op woensdag 30 december 2020 20:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Kiss Kiss van Tarkan, ook fijn.
I couldn't get enough time to kaapquote:Op woensdag 30 december 2020 20:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had je sneller moeten kapen, was tijd zat voor.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Kiss Kiss van Tarkan, ook fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |