Bron: kindertent.nlquote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef Coco het volgende:
Mijn man en ik hebben sinds een paar weken seks en daarbij valt het mij op dat zijn piemel-hatjoe
best wel plakkerig is. We zijn elkaar eerste en hebben het nog nooit bij anderen gezien maar volgens
mijn mannetje is zijn piemel-hatjoe altijd al zo plakkerig geweest. Zelf weet ik niet goed wat
ik hier van moet denken! Weten jullie misschien dingen die hij kan eten of misschien
doen zodat zijn piemel-hatjoe wat minder plakt? Condooms vindt ik maar niks!
Ik heb mijn man gezegd dat we geen seks hebben totdat hij zijn problemen met de plakkerigheid heeft opgelost.
Is het normaal dat het zo plakt?
Boh. Zijn hier beelden van?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Die darters drinken zoveel water zodat ze in de break lekker over Laura kunnen pissen
Ik ben blij dat ik DRT heb ontdekt.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:02 schreef Tagliano het volgende:
Wel interessant, hebben we de beste sessie van dit WK tot nu toe en dan ligt de focus op recensies van hoeren
DRT staat bol van verrassingen
lekker neuken op dit nummerquote:
Beetje laat maar beter dan nooit ouwe reusquote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik DRT heb ontdekt.
Maar hij vroeg het gewoon aan de caller en die zei dat hij goed stond.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:02 schreef Nober het volgende:
BREAKING: Suljovic stond dus inderdaad de boel te beflikkeren
Maandag 28 december 19:00
Gary Anderson v Mensur Suljovic
Zonde zeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chevy kijkt alleen maar autootjes rijden.
CORREDquote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Deze dame is echt slecht! Kan niet pijpen, ballen likken was ook een drama, de hele tijd hoesten boven je lul
Slecht Slecht
Oh ja, en wat ik nog vergat te melden....
Toen zij mij aan het pijpen was zag ik een beuin stuk wc papier uit haar bil steken....
Niet echt een smakelijk en opwindend gezicht....bah!
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Deze dame is echt slecht! Kan niet pijpen, ballen likken was ook een drama, de hele tijd hoesten boven je lul
Slecht Slecht
Toen zij mij aan het pijpen was zag ik een beuin stuk wc papier uit haar bil steken....
wat is dit voor een smeerlapperijquote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Slecht Slecht
Haha, waar komt al die gekkigheid vandaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Slecht Slecht
Stop hiermeequote:Op woensdag 30 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Slecht Slecht
net doen alsof je dat niet weetquote:Op woensdag 30 december 2020 20:05 schreef K_uit_h het volgende:
[..]
Haha, waar komt al die gekkigheid vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |