Pechquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat had best zo mogen blijven.
Ik ben twee keer op tijd gaan slapen. Dat was precies genoeg. Elke ochtend uiterlijk half negen op ookquote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk wel dat de vermoeidheid langzaam toeslaat. De top 2000 moet niet nog 2 weken duren.
Zo'n gok nam ik gisteren. Een afschuwelijk spannend kwartiertje volgde.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Als we doorposten is dit topic vol voor Slayer begint.
Krijg morgen nog bezoek. Die laatste dag is tegenwoordig toch een stuk minder leuk, dus kan prima een fatsoenlijke nacht makenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
28 uur lukt nog wel toch
Kwartje was inmiddels een rijksdaalder of niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
In het stadje waarnaast ik woon zit een kledingzaak die Satis Fashion heet. Duurde echt jaaaaaaaren voordat het kwartje viel
Niet uit te houden die spanningquote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zo'n gok nam ik gisteren. Een afschuwelijk spannend kwartiertje volgde.
@Fred_B bestierde die tent toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
een kledingzaak die Satis Fashion heet. Duurde echt jaaaaaaaren voordat het kwartje viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |