Zit in deze hoek ja. Een erfenis kwestie die afgehandeld moet worden. Verzetten na 31-12 is geen optie.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Notaris is lastig, ja. Ik moest dit voorjaar ineens een erfenis verwerpen en dacht in eerste instantie dat ik daarvoor naar de notaris zou moeten. Gelukkig bleek ik dat ook zelf te kunnen regelen via internet en post.
De basisscholen blijven nog wel even dicht dus..quote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-zich-onder-kinderen
Oh boy...
En dan die achterlijke bonus van 1000,-quote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef Evertjan het volgende:
ik maak mij echt zorgen om al die hardwerkende mensen in de ziekenhuizen![]()
Waarom heeft de overheid deze sector zo slecht behandeld de laatste jaren
Jazeker, ik ben echt niet van plan ze tot minimaal Pasen te isoleren. Ze hebben al geen school dus spelen en afspreken gaan we echt niet verbieden.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Laten jullie je kinderen nog gewoon met elkaar spelen?
En dan vervolgens even later; in koor 'testen testen testen testen!'.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja die kregen het ergste verwijt wat denkbaar is (in de kringen van mensen als Mark en Hugo althans), namelijk dat je 'geen teamplayer' bent.
Er komen hier al geen kinderen meer spelen, en ze gaat ook nergens heen, sinds maart. Wij nemen geen risico.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Een applausquote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan die achterlijke bonus van 1000,-
Want ze krijgen niks hoor na de 2e golf.
Dat heb ik, behoudens de eerste paar weken van de eerste lockdown, altijd door laten gaan. Niet te doen, zeer ongezond ook. Dochter is enig kind en heeft echt andere kinderen nodig.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ergens snap ik je maar tegelijkertijd als ze elkaar infecteren moet je dat misschien niet doen toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben echt niet van plan ze tot minimaal Pasen te isoleren. Ze hebben al geen school dus spelen en afspreken gaan we echt niet verbieden.
kan ook niet online? Via een Zoom meeting?quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Zit in deze hoek ja. Een erfenis kwestie die afgehandeld moet worden. Verzetten na 31-12 is geen optie.
Kunnen ze wel met elkaar spelen dan? Eenzaamheid lijkt me ook niet echt heel gezond...quote:Op woensdag 30 december 2020 19:38 schreef Celestien het volgende:
[..]
Er komen hier al geen kinderen meer spelen, en ze gaat ook nergens heen, sinds maart. Wij nemen geen risico.
Omdat velen al die jaren op de VVD hebben gestemd en daar aankomende verkiezingen gewoon mee doorgaan. We krijgen de regering die we verdienen wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:32 schreef Evertjan het volgende:
ik maak mij echt zorgen om al die hardwerkende mensen in de ziekenhuizen![]()
Waarom heeft de overheid deze sector zo slecht behandeld de laatste jaren
Nee, eerst nog een paar maanden basisschoolkinderen met mondkapjes laten rondlopen en regelmatig testen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:36 schreef Noek het volgende:
Die scholen blijven nog wel even dicht. Alles blijft nog potdicht. Zo ook de vriezers waar de vaccins in zitten.
Ik hoop dat meer bestuurders boos gaan worden, ik hoop dat meer mensen zich laten horen.
Met ons vaccinatietempo en het uitbreken van de Engelse variant kan het nog wel eens maanden duren deze semi-lockdown.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ergens snap ik je maar tegelijkertijd als ze elkaar infecteren moet je dat misschien niet doen toch?
Ik ga er ook niet uit dat de huidige situatie tot aan Pasen duurt
Op school, dat kon gelukkig tot de kerst, en buiten. Buiten blijft ook wel doorgaan. Kunt een kind moeilijk opsluiten. Is ook niet wenselijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kunnen ze wel met elkaar spelen dan? Eenzaamheid lijkt me ook niet echt heel gezond...
Dat neem ik op de koop toe. Zo'n lange tijd geen school en dan ook niet kunnen afspreken is erger dan een besmetting. Dus er wordt volop gespeeld hier.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Ergens snap ik je maar tegelijkertijd als ze elkaar infecteren moet je dat misschien niet doen toch?
Ik ga er ook niet uit dat de huidige situatie tot aan Pasen duurt
Toch wat slecht nieuws voor rokers, die meer ACE2 receptoren zullen hebben https://www.news-medical.(...)CoV-2-to-infect.aspx waar het virus zich qua besmetting erg happy bij voelt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:58 schreef crystal_meth het volgende:
Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef @Mammietje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel aannemelijk ja.
Had zoiets eens gelezen en verder eigenlijk nooit meer iets erover.
Owja.... een test onder zorgmedewerkers met nicotinepleisters. Zal dus wel een kern van waarheid in hebben gezeten, anders waren ze daar niet aan begonnen. Maar kan me ook voorstellen dat ze het niet aan de grote klok hangen als roken een verminderde kans geeft op covid.
Ik sluit het niet uit, vooral wegens dat laatste. Bij een pandemie als deze zou je een grote anti-tabak campagne verwachten, omdat je (zonder studies) redelijkerwijze kan veronderstellen dat rokers de zorg extra belasten, maar er wordt integendeel opvallend weinig over gesproken (dat is althans mijn indruk). Overgewicht krijgt veel meer aandacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met ons vaccinatietempo en het uitbreken van de Engelse variant kan het nog wel eens maanden duren deze semi-lockdown.
Of als persoon dan (be)kijken wat het beste werktquote:Op woensdag 30 december 2020 16:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als een van de laatste vaccineren is een beetje hetzelfde als een oorlog ingaan met fietsen
Terwijl we in slakkentempo vaccinaties gaan zetten.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Nee, eerst nog een paar maanden basisschoolkinderen met mondkapjes laten rondlopen en regelmatig testen.
Tja die gasten hebben er zelf natuurlijk ook over het algemeen geen last van mochten ze het krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat neem ik op de koop toe. Zo'n lange tijd geen school en dan ook niet kunnen afspreken is erger dan een besmetting. Dus er wordt volop gespeeld hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |