Ja The Day (en Eagle) doen niet echt mee met de ABBAbonusquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat ik The day before you came en de peel in brand heb gemist vorig uur. Balen.
Ben jij zelf geen boomer dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat waarover boomers zeggen dat ze vroeger tenminste nog muziek maakten
Voor deze was je nog net op tijd..quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie dat ik The day before you came en de peel in brand heb gemist vorig uur. Balen.
Omdat het een topplaat is.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom stemmen mensen hier op? Voor de grap?
Paar mooie Agnethagifjes ook gemistquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar zit nog muziek achter de galm.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
En dan wat over Kensington zeggen met hun galm.
Omdat het gewoon 23 minuten genot is, simple as that.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
T zijn meer de discoachtige platen heb ik t idee die goed scoren dit jaar, gimme gimme gimme bijv ook weerquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja The Day (en Eagle) doen niet echt mee met de ABBAbonus
Nog geen 40 ouwe reus.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben jij zelf geen boomer dan?
Stel je voor dat die nummers 23 minuten zouden durenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef Cee het volgende:
En dan wat over Kensington zeggen met hun galm.
Omdat het mooie muziek isquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ja, dat moet haast wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben gewoon een millenial en dit is gewoon geweldige muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n plaat waarover boomers zeggen dat ze vroeger tenminste nog muziek maakten
Ik durf de eerste tv-serie van Bassie & Adriaan nog steeds niet terug te kijken, bang dat ik weer nachtmerries van krijg / niet kan slapen. Ben ook niet zo'n horrorfan, mijn hoofd slaat enge beelden/geluiden heel lang opquote:Op woensdag 30 december 2020 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik de spanning had aangekund om die helemaal te luisteren
Vooral niet met alle beelden van de Plaaggeest erbij
Nachtmerries met kraaien en vliegende walvissenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gebeurt er als je dit stoned luistert in het donker met oortjes in?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef essnhills het volgende:
2 woorden 9 lettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Draaiden ze die dan ook maar eens helemaalquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef essnhills het volgende:
Zijn ze jaloers op de spanning die tubular bells opwekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |