Het is geen middag ouwe reus.quote:
Ik weet zijn username op fok welquote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man had geen gemakkelijke baan hoor.
Beetje op Barney inpraten als hij weer eens dood wil, meer is het niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien hoe die manager van Barney dat allemaal deed?Gewoon betaald op vakantie en de klaagzangen van Barney voor lief nemen.
Wijn drinken, top 2000 kijken en neuken. Op zich prima hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 19:07 schreef Szura het volgende:
Nou wil ik wel van @:doevelaer weten wat die schrale chick dan wil doen ipv darten kijken want neuqen zit er ook niet in zo te lezen. Monopoly spelen?
De burgermeester van Amsterdam aan het likkenquote:
Ja hoorde ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoorde het toch goed hé, Jelle zei net dat Devon er nog in zit.
Daar kun je dus gewoon prima bij Darts kijken.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wijn drinken, top 2000 kijken en neuken. Op zich prima hoor
Ik kan je mijn tv aanraden, kan je twee zenders tegelijk doenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
xdquote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het werd Jelle wat te duur zo'n manager, hij moest op de kleintjes letten.
Dat wordt flossen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De burgermeester van Amsterdam aan het likken
Top 2000 schijnt ook op de radio te zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan je mijn tv aanraden, kan je twee zenders tegelijk doen
Dat eerste is in ieder geval prima te combineren met darten.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |