Koeman is daar coach geweest, ik zie een verbandquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia kan de degradatiestreep horen schreeuwen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was ook mijn argument, maar gek genoeg werkte dat volledig averechts
SIMPEDquote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag van je vriendin niet kijken? Man the fuck up.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Koeman is daar coach geweest, ik zie een verband
Het màg wel, maar dan krijg ik zo teringveel gezeik dat ik daar echt geen zin heb.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag van je vriendin niet kijken? Man the fuck up.
Dan neuk je maar met de tv aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was ook mijn argument, maar gek genoeg werkte dat volledig averechts
Jeetje, dit klinkt niet heel gezond allemaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het màg wel, maar dan krijg ik zo teringveel gezeik dat ik daar echt geen zin heb.
Wat een schraal wijf johquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het màg wel, maar dan krijg ik zo teringveel gezeik dat ik daar echt geen zin heb.
Maijer is zo iemand die op Facebook elk grappig plaatje dat hij ziet deelt met zn vriendenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef K_uit_h het volgende:
Marcel met zijn eeuwig domme gelach, man man man.
@Calandquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Of pics postenquote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een schraal wijf joh
Dumpen die handel
'Je hebt alleen met de kerstdagen en oudjaarsavond tijd voor mij, alle andere avonden kijk je sport'quote:Op woensdag 30 december 2020 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeetje, dit klinkt niet heel gezond allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |