Dit is heel matig, slechtquote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Doevelaer het volgende:
Gewoon alleen de partij van Dirk kunnen zien vanavond
Wtf, hoe dan? Hier is geen enkel excuus voor mij lijkt.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Doevelaer het volgende:
Gewoon alleen de partij van Dirk kunnen zien vanavond
En dat kan niet effe voor of na het dartenquote:
Valencia kan de degradatiestreep horen schreeuwen.quote:
Hier ben ik het mee eens. Daarom noem ik haar nu ook m'n huisgenoot en niet m'n vriendinquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dat kan niet effe voor of na het darten
Walgelijke huisgenoot
Hm, goed punt al had ik de vorige van Jozee wel meegepaktquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aldus de man die alle negendarters mist.
Neuken kan ook na elven nog hoor, geen zorgquote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Daarom noem ik haar nu ook m'n huisgenoot en niet m'n vriendin
Je mag van je vriendin niet kijken? Man the fuck up.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Daarom noem ik haar nu ook m'n huisgenoot en niet m'n vriendin
Dat was ook mijn argument, maar gek genoeg werkte dat volledig averechtsquote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuken kan ook na elven nog hoor, geen zorg
Lekker voor zequote:Op woensdag 30 december 2020 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valencia kan de degradatiestreep horen schreeuwen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat was ook mijn argument, maar gek genoeg werkte dat volledig averechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |