Even kijken wat je allemaal de wereld in hebt geholpen?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel eens terug gelezen wat er ‘s nachts gebeurd was als ik het heeeul laat heb gemaakt.
Soms word ik een beetje te openhartig.
Hahahahaquote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennen
HIHIHIHI NEE NIET HIHIHI
HINENI
Hi, dat antwoord is het toch neni.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennen
HIHIHIHI NEE NIET HIHIHI
HINENI
Je kunt ook Limburger zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik dit niet gelezen heb.
Jij komt niet uit America?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit was niet nodig voor mij.
Maar gelukkig brandt er hier wel licht. In de rest van het land niet, namelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Was men maar op Brabant zo trots als een Fries"
Niet alleen in de nacht als je het heel laat hebt gemaakt. We weten allemaal nog wat je kroost tegen je zei.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel eens terug gelezen wat er ‘s nachts gebeurd was als ik het heeeul laat heb gemaakt.
Soms word ik een beetje te openhartig.
quote:
Ik ben bang dat ik dingen uit de wereld help somsquote:Op woensdag 30 december 2020 16:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even kijken wat je allemaal de wereld in hebt geholpen?
dat magquote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef PippenScottie het volgende:
En ik heb teruggelezen toen ik op teevee was. Ik ben een enorme ijdeltuit
Oh, dat maakt sens.quote:
Ja wat is dat nou voor een keuze tussen cholera en Rachel Hazes?quote:
Paard zonder naam al geweest?quote:
Ach, had erger gekund.quote:
Stemmen op dat soort nummers is ook gewoon een soort minderwaardigheidscompensatie.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Poppejans het volgende:
Wat doet dit zo hoog in de lijst. Na dat Limburglied moest het toch wel klaar zijn hiermee
Miereneter verhaal?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet alleen in de nacht als je het heel laat hebt gemaakt. We weten allemaal nog wat je kroost tegen je zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |