Ik vraag me af of dat gedoe van Van Inkel bij de rest van Nederland wel scoort.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grote fout is dat Radio 2 de "beleving" van de lijst meent te moeten versterken met allerlei kunstgrepen en dan helpt het ook nog niet mee dat er inderdaad wat grote ego's tussen zitten
Ik weet dat Gretzl wel eens topics die hij heeft gemist terugleest.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zou er iemand zijn die dat doet? Vingers graag!
Even +/- 400 topics terug gaan lezen... Nahh.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
K-pop ken ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee niet mijn smaak zo![]()
Ikzelf hou van Pop muziek en k-pop Vooral de laatste tijd![]()
Taylor swift![]()
![]()
Omdat we het zo goed kennen hebben we ook het 'recht' om het slecht te vindenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou er zijn ook paar nummers langs gekomen waarvan ik blij ben geweest ze niet te kennen![]()
En eerder medelijden had met jullie dat jullie het ze goed kennen
Het wordt beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moaaaahhhhhhh Gertje dit is wel zo een matig uurtje he.
Ik bookmark soms wel eens topics als ik echt in een scheur lig, dan lees ik die later nog eens terug en denk ik 'was dit grappig?'quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet dat Gretzl wel eens topics die hij heeft gemist terugleest.
Grappen niet per se, maar lees wel eens wat in topics terug ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is toch wel het dieptepunt hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:
Van Mumford naar Adele naar Rowwen Heze naar Andre Hazes en dan zitten wij in de top 335 ....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierna André Hazes, daar wordt Adriaantje niet vrolijk van.quote:
Je zal je maar vervelen hè?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Even +/- 400 topics terug gaan lezen... Nahh.
Werkte op een festival in Twente waar zij optraden, ze kregen het hele veld toch aardig aan het dansenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig is deze Limburgse boerenlul hierna nog maar 1 keer te horen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
... en k-pop Vooral de laatste tijd![]()
Walgelijke discriminatie al de hele dag van jouw kantquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bookmark soms wel eens topics als ik echt in een scheur lig, dan lees ik die later nog eens terug en denk ik 'was dit grappig?'
Rowwen Heze.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb volgens mij alle Rowwen Hezes wel gehoord dit jaar.
Hoe zeg je overkill op zijn Limbo’s?
Dan snap ik de positie wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit jaar stond de peel inderdaad in brand.
met 15 bier op zou het mij ook weinig uitmaken waar ik op dans.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werkte op een festival in Twente waar zij optraden, ze kregen het hele veld toch aardig aan het dansen![]()
Als 'ie maar niet onderbroken wordt voor een spookrijder danquote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
YouTube denkt dat ik Leonard Cohen - You Want It Darker wil horen.
Dat kloptWat een plaat.
Dat is wanneer je aan het lachen bent en tegelijkertijd iets probeert te ontkennenquote:
"Was men maar op Brabant zo trots als een Fries"quote:
Meid.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Walgelijke discriminatie al de hele dag van jouw kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |