quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii
Dat laatste half uur was echt een bazenstuk van de lijstquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef LTVDK het volgende:
0413 Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
0415 Underworld - Born Slippy
Ik ook. Ken dan ook geen enkel ander nummer van deze band.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
dit hoor ik dus alleen maar in de top 2000. Geldt voor de hele band ook trouwens.
Maar... dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef LTVDK het volgende:
Kan niet zeggen dat dit me heel bekend voorkomt?
Ohquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat al jaren hier in de middag.
Had je maar niet zoveel moeten drinken!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Gretzl het volgende:
Mijn kater wordt niet blij van deze gitaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat was onderdeel van dat bazenhalf uurje tussen half 9 en 9 jaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:46 schreef peaceman het volgende:
Ik zie ineens dat White Rabbit al is geweest.
DAT KAN NIET! SCHANDE!!!
SMAKELOOS LAND!!!
Ik denk dat je het wel kunt zeggen hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef LTVDK het volgende:
Kan niet zeggen dat dit me heel bekend voorkomt?
Freebird heb ik nog wel de laatste 5 minuten van meegepakt, maar toen lag ik nog in bed wakker te wordenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat laatste half uur was echt een bazenstuk van de lijst
hoe dan, die hoor je op oudejaarsdag in de ochtend/middag te horenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:46 schreef peaceman het volgende:
DAT KAN NIET! SCHANDE!!!
SMAKELOOS LAND!!!
Aldus een white dog.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:46 schreef peaceman het volgende:
DAT KAN NIET! SCHANDE!!!
SMAKELOOS LAND!!!
Dat vind ik wel een mooie manier om er naar te kijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor, maar 2020 is het jaar dat alles alleen maar slechter werd, in 2021 begint het slecht en gaat het (hopelijk) heel langzaam weer beter.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je maar niet zoveel moeten drinken!Een poes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Mijn stemplaatquote:Op woensdag 30 december 2020 15:46 schreef peaceman het volgende:
DAT KAN NIET! SCHANDE!!!
SMAKELOOS LAND!!!
Ik had na 2 uur slaap mijn wekker gezet, maar kon niet wakker blijven.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Freebird heb ik nog wel de laatste 5 minuten van meegepakt, maar toen lag ik nog in bed wakker te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |