Word ik niet warm vanquote:Op woensdag 30 december 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Bunting v Ratata, zal wel de eerste QF op 1jan zijn.
Rits is even van account aan het wisselenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://mobile.twitter.com/yannickdevos7
F5 F5 F5
Wat een vreselijke kwartfinale, als ik dat mag zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
Bunting v Ratata, zal wel de eerste QF op 1jan zijn.
Geen verkeerde darter maar straalt zo weinig uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had eigenlijk liever surl door gezien
Gurney en Bunting hebben het tij weten te keren van de grote twijfelnamen voor het WK.quote:
Ach kan best spannend worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kwartfinale, als ik dat mag zeggen.
Lekker argument in deze partij jaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:57 schreef engine het volgende:
[..]
Geen verkeerde darter maar straalt zo weinig uit.
Bunting is toch prima. Emotie en veel scoren. Ratata heb ik ook niks mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kwartfinale, als ik dat mag zeggen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
Daalhoffed @:wimderon
Bunting heb ik ook niks mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bunting is toch prima. Emotie en veel scoren. Ratata heb ik ook niks mee.
Voor een kwartfinale is het stom, ja. Voor een L32 prima.quote:
Geen idee waarom, maar ik waardeer Rataxi ook wel eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bunting is toch prima. Emotie en veel scoren. Ratata heb ik ook niks mee.
Meer dan heel R&Pquote:Op woensdag 30 december 2020 16:00 schreef Vriezzer het volgende:
SHO / [Barbiegate #61] waar is Djemino?
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Wat een hoop stoornissen bij elkaar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |