SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Oh.
In interviews komt hij over als een hele nare boze man.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat hebben er toch veel mensen een hekel aan die Stegeman zeg.
Werk de bingo eens bij met bierkaaiquote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet mien merk.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stegemans, Steijn, Mike Snoeij. Allemaal van die vervelende cynische mensen die niet met mensen om kunnen gaan die vragen stellen na een teleurstellend resultaat.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ik sla die interviews meestal over.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
In interviews komt hij over als een hele nare boze man.
Ja na de middagsessie, misschien komt er nog wat.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Werk de bingo eens bij met bierkaai
ZIjn natuurlijke habitat.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Surrel gaat even een vuilnisbak uitwonen.
Cynisme kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stegemans, Steijn, Mike Snoeij. Allemaal van die vervelende cynische mensen die niet met mensen om kunnen gaan die vragen stellen na een teleurstellend resultaat.
Unicorn herkend zich niet in het geschetste beeld.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een hoop bouncers. Kutklotebord
Hopelijk kunnen we 'hard stukje in het bord' nog afvinken van de bingo vanmiddag.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een hoop bouncers. Kutklotebord
Die Snoeij is wel een enorme lul.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stegemans, Steijn, Mike Snoeij. Allemaal van die vervelende cynische mensen die niet met mensen om kunnen gaan die vragen stellen na een teleurstellend resultaat.
"That 78 finish was so filthy, I almost threw up in my own mouth."quote:Op woensdag 30 december 2020 14:53 schreef Mani89 het volgende:
Surrel gaat even een vuilnisbak uitwonen.
Spangas was ze nog genotquote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus die Gaby Blaaser, wat ziet die eruit.
Smerige verbouwde botoxpopquote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
quote:
Ik heb daar daadwerkelijk nog nooit een aflevering van gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:56 schreef BB-King het volgende:
Bedankt RTL7 dat jullie uitleggen wie er in de A-Team zitten.
Deze serie nog nooit gezien.
Nee dit kan nietquote:Op woensdag 30 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar daadwerkelijk nog nooit een aflevering van gezien.
Ik ook niet. Ik slinger The Bridge zo maar weer aan. Seizoen 3 genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd de afleveringen dromen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hoe erg kan hij nou zijn?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je vergeet Ten Hag nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat die man. Raar dat @El-Stinho daar zo fan van is.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die Snoeij is wel een enorme lul.
Alberto is gewoon een lul.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Hoe erg kan hij nou zijn?
Cynisch is niet het eerste wat in mij opkomt en ik vind Ten Hag geen naar persoon, wel een autist.quote:
Genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik slinger The Bridge zo maar weer aan. Seizoen 3 genot.
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik gooi fantastisch met mijn 15 gram pijlen.
Ik heb zojuist nog The Fall of Vinny gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen The Fall gekeken.
Die serie duurde langer.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik heb zojuist nog The Fall of Vinny gezien.
Lekker Chinezenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk niet dat Surl een lijntjesmens is
Zeer zeker. En Durrant, Anderson, King en Chizzy ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney in de kwartfinale, straks Bunting ook nog
Dat zijn darters die we toch aan het afschrijven waren
King???quote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeer zeker. En Durrant, Anderson, King en Chizzy ook.
Yannick gaat op deze manier alles slopenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Durrant is wel voorbarig hoor. Die had gewoon een hele slechte periode na corona te hebben opgelopen. Dat was een twijfelgeval voor dit WK. Maar hij lijkt weer op tijd in vorm te komenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bunting met extreem lichte pijlen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:12 schreef BB-King het volgende:
Gooit Searle met zware pijlen?
Zo leer je weer iets op een dag.
Dit is een hele rare postquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit vind ik een moeilijke zinquote:Op woensdag 30 december 2020 15:15 schreef Mani89 het volgende:
Surrel kijkt altijd alsof hij moet schijten of dat hij aan het schijten is.
Daarbij heeft Durrant gewoon gezwijnd met zijn zwakke tegenstanders. Als ie vanavond de ontketende Dirk verslaat ga ik pas het idee hebben dat Durrant een rol van betekenis kan spelen. Hetzelfde kan je in mindere mate zeggen van Chisnall en Anderson (alhoewel Petersen zijn bloedvorm ook niet meer lijkt te hebben).quote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durrant is wel voorbarig hoor. Die had gewoon een hele slechte periode na corona te hebben opgelopen. Dat was een twijfelgeval voor dit WK. Maar hij lijkt weer op tijd in vorm te komen
Als Dirk 100+ speelt doe je daar weinig aan ook Durrant niet. Dan moet Glen nu al in topvorm zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarbij heeft Durrant gewoon gezwijnd met zijn zwakke tegenstanders. Als ie vanavond de ontketende Dirk verslaat ga ik pas het idee hebben dat Durrant een rol van betekenis kan spelen. Hetzelfde kan je in mindere mate zeggen van Chisnall en Anderson (alhoewel Petersen zijn bloedvorm ook niet meer lijkt te hebben).
Paul Verhoeven?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt geen betere regisseur vinden dan deze prutser?
Dat was een fase, net als de pleister met rustgevende vloeistof-fase.quote:
Quentin Tarantino?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze nou echt geen betere regisseur vinden dan deze prutser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |