Nee, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Heel goed, inderdaad!En bedankt voor de info.
Is die registratie (ik neem aan alleen voor jullie praktijk) dan ook voldoende of moet het ook nog in een centraal systeem ingevoerd worden? Heb jij enig idee?
Stem vooral VVD, die hebben de zorg helemaal kapot bezuinigd.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Fijn om van een insider te horen hoe het diegene vergaat
Maar aan de andere kant ... hier zakt je broek toch van af?![]()
In de media roeptoeteren ze dat ze hulp nodig hebben van alle kanten. Maar, ondanks je achtergrond, is het blijkbaar niet goed genoeg als je niet minimaal x-uur beschikbaar bent.
Dan ben ik geneigd om te zeggen .. dan zal die 'nood' nog wel mee vallen. Anders hadden ze wel genoegen genomen met ieder uurtje dat iemand beachikbaar kan zijn. De arrogantie ..
Thanks for sharing!
het is de schuld van de rabobank en dan met de SP komen, wat roepen is wat anders dan regerenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Stem vooral VVD, die hebben de zorg helemaal kapot bezuinigd.
SP roept het al jaren maar worden niet gehoord.
Alleen maar meer managers in de zorg die veel geld vangen voor banen die niet nodig zijn...
Zorg is niet iets wat je kunt privatiseren. Niet alles moet als een bedrijf gerund worden.
Misschien heeft de SP weer andere hiaten.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Alleen maar meer managers in de zorg die veel geld vangen voor banen die niet nodig zijn...
Zorg is niet iets wat je kunt privatiseren. Niet alles moet als een bedrijf gerund worden.
eens maar dat zal dan toch aan de uitvoering liggenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Die lockdown helpt geen ene moer lijkt het wel.. lichtelijk teleurstellend
Een lockdown zou prima kunnen werken mits genoeg mensen de moeite nemen om zich aan de regels te houdenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn we er net aan gewend dat jij altijd een hoop ruimte in beeld inneemt!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
Overdrijven op aantoppen kan ook, dit ziet er een stuk vriendelijker uit:
[ afbeelding ]
Tja, sommigen werden begin december ook voor gek verklaart toen ze deze vaccinatiefaal al zagen aankomen....quote:Op woensdag 30 december 2020 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet, het schijnt dat het Oxford vaccin ook wat vreemd is goedgekeurd in het VK dus kan best nog wel even duren voordat die EU goedkeuring er ook is.
Nee nee, de jarenlange liefde tussen mij en VVD is sinds afgelopen april compleet over, gaat niet meer goed komenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er net zo verschrikkelijk uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou nee? Ik zie hier vooral een heel grote tweede golf die aan zwellen is ipv afnamen zoals golf 1 wel deed.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mensen in de zorg laten het ook allemaal maar gebeuren en hoe hard je er aan trekt: ze blijven rennen voor je.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:45 schreef Minimunt het volgende:
Ik schiet 'm maar in... het had anders nog veel erger geweest, wij zijn zelf schuldig , et komt door ons (menselijke) gedrag o.i.d. en nog harder slaan gaat vast helpen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:47 schreef Pleun2011 het volgende:
als je alleen maar falen aankondigt heb je het ook wel eens goedquote:Op woensdag 30 december 2020 15:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Tja, sommigen werden begin december ook voor gek verklaart toen ze deze vaccinatiefaal al zagen aankomen....
toen wisten ze het zogenaamd ook allemaal niet
Of in geval van de overheid, vrij regelmatig.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je alleen maar falen aankondigt heb je het ook wel eens goed
we gaan het zien he.....quote:Op woensdag 30 december 2020 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit vandaan komt, maar dat lijkt niet te kloppen. Of anders gezegd: dat er zondag of maandag minder getest is wil niet per se zeggen dat dit een verklaring is voor vandaag. Er gaan meerdere datastromen door elkaar en uiteindelijk kun je pas na (minimaal) 7 dagen voorzichtige conclusies gaan trekken over eventuele trends.
noem je dat vriendelijk ?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:48 schreef Vallon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar ik een beetje gallisch van word waarom alles zo groot op het scherm moet worden geblazen; het voegt niets toe en ook ik kan grafieken onderscheiden waarbij de afmeting van een getoond plaatje mij niet meer indruk geeft.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het er net zo verschrikkelijk uit.
zeker maar als er iets fout gaat dan maar de conclusie trekken dat alles fout gaat vind ik toch wat te makkelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of in geval van de overheid, vrij regelmatig.
wat is er goed gegaan in deze crisis dan tot op dit moment ?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar als er iets fout gaat dan maar de conclusie trekken dat alles fout gaat vind ik toch wat te makkelijk
Als ventilatie een grote rol speelt zou dat misschien verklaren waarom (volgens enkele Chinese studies in maart of april) rokers ondervertegenwoordigd waren in het ziekenhuis en op IC: wie thuis rookt zal ventileren.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ventilatie en weerstand. In de zomer is men meer buiten en staan binnen ramen en deuren open. In de winter zijn we meer binnen en alles potdicht.
Ook is onze weerstand beter in de zomer.
Dan zijn er ook nog de scholen als katalysator wat erger is om bovengenoemde redenen in de winter.
Ik geloof er niks van dat mensen zich nu massaal zo slecht gedragen tov de zoner dat het een dusdanig significant verschil maakt.
Daarom deze tip voor plaatjesposters: met [img=XXX] kun je instellen hoe breed je wil dat je plaatje wordt weergegeven. Bij XXX vul je een getal in, in pixels. Een normale post op een desktop- of laptopscherm is op Fok! ongeveer 700 pixels breed. Dus als je je plaatje post als [img=350]mijnplaatje.jpg[/img] dan neemt-ie ongeveer de helft van de ruimte van een post in.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Waar ik een beetje gallisch van wordt waarom alles zo groot op het scherm moet worden geblazen; het voegt niets toe en ook ik kan grafieken onderscheiden waarbij de afmeting van een getoond plaatje mij sws niet boeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |