abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2020 @ 16:31:48 #276
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197098021
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik ben twee dagen naar het winkelcentrum gelopen en twee dagen weer omgekeerd. Wát een achterlijke zooi. Uiteindelijk bij een klein buurtsupertje verderop het hoognodige gescoord. Overigens was het daar geen bejaardenuurtje volgens de planning, maar heb ik het nog even voor de zekerheid nagevraagd want op één andere leeftijdsgenoot na waren het allemaal advocaatjunkies die met het kapje onder de neus de boel liepen op te houden door op willekeurige plekken stil te gaan staan en die als ze dat niet deden dwars door me heen probeerden te lopen.
Waarom zou iemand anders geen boodschappen mogen doen? Als jij gaat, kunnen anderen ook gaan...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 30 december 2020 @ 16:31:49 #277
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197098023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef erkel het volgende:
Het leger inzetten is toch een prima oplossing voor dit moment? ....
Wat gaan die meer doen dan wat 1.3Miljoen zorgverleners waarvan hooguit 7500 mbt IC nu reeds doen ?
Heeft het leger die zomaar mensen en bak/blik - IC intensivist/verpleegkundigen - vrij, rondlopen of zo ?

Ik denk dat wanneer "het leger" 250 man kan vrijmaken om in verzorging, laat staan IC of behandeling bij te staan, "we" al heel erg in de handjes mogen knijpen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197098025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef BlackLining het volgende:
Ben al lang blij dat ik niet alleen ben met oud en nieuw :{ Had er nog even op geleken. Mijn vriendin zat met corona thuis. Gelukkig net op tijd weer uit isolatie *O* Maar er komen dus verder geen gasten nee.

Nu de aanstaande veldslag hier nog overleven. Auto al weggehaald. Maak me enige zorgen om mijn schuur, daar zit een flinke kier onder en mijn motor staat binnen. Gezien wat er hier tijdens een normale oud en nieuw al in de fik gaat danwel ontploft ben ik er niet helemaal gerust op. Misschien morgenochtend nog even een plank voor spijkeren.

Ze zijn hier op het plein al bezig met het opbouwen van de brandstapel in ieder geval :')
dit klinkt als Dordrecht.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197098026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~ O+
:D
Rustig aan, rustig aan! :{w :P
pi_197098040
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

"dat weet je nog niet" incoming
In weet wel wat er de afgelopen 36 uur hier bij de overburen is aangevoerd...
zie email 27 oktober
pi_197098071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

In weet wel wat er de afgelopen 36 uur hier bij de overburen is aangevoerd...
Vertel, vertel....
pi_197098107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dit klinkt als Dordrecht.....
Graafsewijk Den Bosch. Je weet wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank enzo. Op dat toneel moet het zich dus morgen gaan afspelen en * BlackLining woont daar middenin *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 30 december 2020 @ 16:34:32 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197098119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:31 schreef popje het volgende:

[..]

Waarom zou iemand anders geen boodschappen mogen doen? Als jij gaat, kunnen anderen ook gaan...
Ik zeg nergens dat ze geen boodschappen mogen doen. Ik mag echter ervoor kiezen om de drukte niet in te gaan en om om te draaien. Dat lijkt me namelijk een stuk verstandiger dan te hoop lopen voor oliebollen alsof er een hongerwinter aankomt voor dat ene dagje dat de super niet volledig open zal zijn.
  woensdag 30 december 2020 @ 16:34:41 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197098125
quote:
Ze zijn hier op het plein al bezig met het opbouwen van de brandstapel in ieder geval
Weten we ook weer waar Hugo Oud & Nieuw viert.
pi_197098127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vertel, vertel....
Klapstoeltjes, vuurkorven, meerdere ladingen hout. Maar het busje is meerdere keren ten tonele verschenen. Ik heb niet elke keer alles gezien.
zie email 27 oktober
  woensdag 30 december 2020 @ 16:35:06 #286
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_197098142
Wij hebben sinds februari nieuwe buren en die hebben het hele jaar door al de nodige feestjes gegeven, dus ik verwacht ook een spetterende Oudjaarsavond hiernaast. :{
Tenzij ze natuurlijk ergens anders uitgenodigd zijn....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_197098155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef popje het volgende:

[..]

Ja dan zijn we allemaal dood :-)
Heb je niet geleerd om genoeg te hamsteren? :9
pi_197098157
quote:
13s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:29 schreef Q. het volgende:

[..]

Fucking hell, wat zijn mensen toch dom. O&N gaat echt weer zo'n compleet fuckfest worden. De eerste weken van januari, met de fallout van O&N en kerst wordt het echt enorme ellende.
Blijf dit gejank vinden. Zodra je onder de knoflookgrens komt, heb je alleen maar landen waar niemand zich ook maar enige beperking van de groepsgrootte laat aanleunen. Ik heb vrienden in Portugal die met 10 man uit 5 verschillende huishoudens een groot kerstdiner zijn gaan houden. Die sowieso regelmatig uitgebreid tafelen met de hele vriendengroep, allemaal knuffelen, zoenen en handen schudden.

De hele tijd dat geneuzel alsof wij hier alles aan onze laars lappen en verder niemand. Nederland is echt één van weinige landen waar de meeste mensen nog ja en amen zeggen als de regering zegt dat je afstand moet houden, niet mag knuffelen, en niet meer dan 3 gasten mag ontvangen.
pi_197098162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Graafsewijk Den Bosch. Je weet wel. Het is allemaal de schuld van de Rabobank enzo. Op dat toneel moet het zich dus morgen gaan afspelen en * BlackLining woont daar middenin *O*
Landal was geen optie? :')
zie email 27 oktober
  woensdag 30 december 2020 @ 16:35:48 #290
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197098170
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:31 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wat gaan die meer doen dan wat 1.3Miljoen zorgverleners waarvan hooguit 7500 mbt IC nu reeds doen ?
Heeft het leger die zomaar mensen en bak/blik - IC intensivist/verpleegkundigen - vrij, rondlopen of zo ?

Ik denk dat wanneer "het leger" 250 man kan vrijmaken om in verzorging, laat staan IC of behandeling bij te staan, "we" al heel erg in de handjes mogen knijpen.
Het gaat inderdaad om vrij kleine aantallen. Het leger heeft natuurlijk geen duizenden medici rondlopen. Ik las vandaag dat er tot nu toe 17 militairen met een medische achtergrond zijn ingezet om te helpen deze week.
  woensdag 30 december 2020 @ 16:36:28 #291
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197098192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Blijf dit gejank vinden. Zodra je onder de knoflookgrens komt, heb je alleen maar landen waar niemand zich ook maar enige beperking van de groepsgrootte laat aanleunen. Ik heb vrienden in Portugal die met 10 man uit 5 verschillende huishoudens een groot kerstdiner zijn gaan houden. Die sowieso regelmatig uitgebreid tafelen met de hele vriendengroep, allemaal knuffelen, zoenen en handen schudden.

De hele tijd dat geneuzel alsof wij hier alles aan onze laars lappen en verder niemand. Nederland is echt één van weinige landen waar de meeste mensen nog ja en amen zeggen als de regering zegt dat je afstand moet houden, niet mag knuffelen, en niet meer dan 3 gasten mag ontvangen.
Oei verkeerde topic vriend..

Je gaat nu 10 keer gequote worden met allemaal verontwaardigde users.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 30 december 2020 @ 16:36:45 #292
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197098207
quote:
Ben al lang blij dat ik niet alleen ben met oud en nieuw :{ Had er nog even op geleken. Mijn vriendin zat met corona thuis. Gelukkig net op tijd weer uit isolatie *O* Maar er komen dus verder geen gasten nee.

Nu de aanstaande veldslag hier nog overleven. Auto al weggehaald. Maak me enige zorgen om mijn schuur, daar zit een flinke kier onder en mijn motor staat binnen. Gezien wat er hier tijdens een normale oud en nieuw al in de fik gaat danwel ontploft ben ik er niet helemaal gerust op. Misschien morgenochtend nog even een plank voor spijkeren.

Ze zijn hier op het plein al bezig met het opbouwen van de brandstapel in ieder geval :')
Godsamme... Open en bloot en geen handhaving te zien? Ik zou vanuit een niet herkenbare hoek een foto maken en het anoniem de SM op gooien met "hallo gemeente XXX, is dit de bedoeling?"
pi_197098229
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Landal was geen optie? :')
Nou wellicht maar ik ga met een brandblusser naast me op de bank zitten :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197098259
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad om vrij kleine aantallen. Het leger heeft natuurlijk geen duizenden medici rondlopen. Ik las vandaag dat er tot nu toe 17 militairen met een medische achtergrond zijn ingezet om te helpen deze week.
En een deel heeft dan ook nog een soort duo-baan. Die werken deels in een ziekenhuis en deels bij defensie. Dus die kun je ook niet zomaar even elders inzetten.
zie email 27 oktober
pi_197098269
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou wellicht maar ik ga met een brandblusser naast me op de bank zitten :')
Tering :')
zie email 27 oktober
pi_197098292
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Klapstoeltjes, vuurkorven, meerdere ladingen hout. Maar het busje is meerdere keren ten tonele verschenen. Ik heb niet elke keer alles gezien.
Dat klinkt wel als een aankomend feestje...
pi_197098300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Mee eens. Zulke soepele handhaving had in Zuid Europa tot chaos geleid. Daar hebben ze het niet de hele dag over 1.5 meter.

Wij zijn een braaf volk en ook morgen wordt het rustig.
pi_197098376
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Godsamme... Open en bloot en geen handhaving te zien? Ik zou vanuit een niet herkenbare hoek een foto maken en het anoniem de SM op gooien met "hallo gemeente XXX, is dit de bedoeling?"
Zeker een goed idee in de Graafsewijk van 's-Hertogenbosch. Daar gaan ze namelijk altijd uiterst vriendelijk om met verraders. En die niet herkenbare hoek hebben ze in no time ontcijfert.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2020 16:40:52 ]
pi_197098404
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 16:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Zeker een goed idee in de Graafsewijk van 's-Hertogenbosch. Daar gaan ze namelijk altijd uiterst vriendelijk om met verraders
Kun je direct politiebewaking aanvragen ja.
zie email 27 oktober
  woensdag 30 december 2020 @ 16:41:16 #300
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197098426
quote:

Gezellig :) . Net als overal mensen bezig zijn het in de gegeven omstandigheden, het beste er van te maken.
Reken maar dat het nu en straks vuurwerk wordt. Gelukkig kunnen we blijven rekenen op de
Radetzkymars , het schansspringen en andere geïnjecteerde evenementjes. Kan niet wachten op de cijfers van 08jan20 :Y)
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')