Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)quote:Op woensdag 30 december 2020 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die andere meid uit Oh Oh Cherso eigenlijk? En dan bedoel ik niet Barbie.
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elize? Die was nog wel leuk. Of Roos (die had met Snipertje ofzo)
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die mag wel wat meer eten.quote:
Ik heb google en een geheugen, seizoen 1 heb ik nog wel gezien.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit allemaal zo goed?
Ik vind het eng
Snipertjequote:Op woensdag 30 december 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die eerste dan ja, die nog als de slimste van dat stel overkwam.
sow koekoek. En dan met zo'n vent met het figuur van een asbakquote:Op woensdag 30 december 2020 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Elize heb een keurig gezinnetje.
https://www.instagram.com/mylifeaselize/?hl=nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedanktquote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik krijg een stijfje van al die leuke grietjes hier
Iets teveel een popje wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, keurige huismoeke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |