Ach, @Elan is weer aan het opperen dat mensen met een andere mening weg moeten.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:07 schreef Zipportal het volgende:
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1229 Feestvreugde
Pakt de popcorn.
Op deze puberale rotzooi ga ik niet klikken.quote:
Dit zal misschien best grappig zijnquote:
Spinaziequote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Tot morgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb spinazie a la creme, kalkoenfilet en zoete aardappel.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Begrijpelijk. Ik kreeg het ineens op mijn recommended video's.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, @:elan is weer aan het opperen dat mensen met een andere mening weg moeten.
Wat een rare enge man is dat toch.
[..]
Op deze puberale rotzooi ga ik niet klikken.
Daar krijg je spijt van maat! Het is echt een schattig filmpje.quote:[..]
Dit zal misschien best grappig zijn
Toch niet geklikt.
Gehaktbal met aardappelen en sperziebonen.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Benno L van FOK! die andere mensen eng noemtquote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, @:elan is weer aan het opperen dat mensen met een andere mening weg moeten.
Wat een rare enge man is dat toch.
[..]
Op deze puberale rotzooi ga ik niet klikken.
[..]
Dit zal misschien best grappig zijn
Toch niet geklikt.
Godverdomme nu heb je me toch te pakken.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar krijg je spijt van maat! Het is echt een schattig filmpje.
Maat van mij pacht een boerderij in de middle of nowhere, dus daar gaan we met een groepje wat eten en daarna zuipen. Zal wel niet zo leuk worden als normaal verder. Jij?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef Elan het volgende:
Ga je nog wat leuks doen met oudjaar maxi?
Lekker man.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maat van mij pacht een boerderij in de middle of nowhere, dus daar gaan we met een groepje wat eten en daarna zuipen. Zal wel niet zo leuk worden als normaal verder. Jij?
Ben je er toch weer ingetuind. (lol)quote:Op woensdag 30 december 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme nu heb je me toch te pakken.
En het filmpje was helemaal niet zo schattig of leuk
Ach ja, is niet anders hé. Ik ga overdag ook lekker werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
Ga niet veel doen alleen bij paar maatjes hier op het kamp zuipen, vuurkorfje er bij beetje muziek. We maken er maar weer het beste van maat.
snertquote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |