Stukje Diana Kruger.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nope. Zit nu toevallig National Treasure te kijken met Nicolas Cage genot.
Fysiek knakt hij straks ook wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:18 schreef BB-King het volgende:
Vincent na 1 leg al mentaal geknakt.
Omdat hij er niks van kan. Wat dacht je dan? Dat Dikke Vinny dit even wint?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoi
Waarom is VdV al meteen gebroken
Naast VdV is iedereen wonderschoon en sexyquote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat is die Gurney ontiegelijk lelijk.
Kan wel lekker afkoelen in die zaalquote:Op woensdag 30 december 2020 13:21 schreef Szura het volgende:
Fat Vinny heeft nu al het hoofd van een tomaat
Neu, alleen gun ik het Vinny wel meer dan die Ier.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat hij er niks van kan. Wat dacht je dan? Dat Dikke Vinny dit even wint?
Wappie van der Voort.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:21 schreef BB-King het volgende:
Vinny hoest elke keer in zijn hand als Gurney gooit. Superspreader en cheater.
VdVoort zijn kop is dikkerquote:Op woensdag 30 december 2020 13:19 schreef _UserName_ het volgende:
Gurney en Chisnall hebben beide een te dikke kop. Daarom hoop ik dat zij niet doorgaan. Vincent loopt na de eerste beurt al moeilijk. Lastig.
Waarom gun je het een altijd zeikende en zeurende en ziedende en klagende mafklapper een zege?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neu, alleen gun ik het Vinny wel meer dan die Ier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |