Zit vandaag ook op kantoor. Maar ben ongeveer de enige, dus kan alles doen wat ik wil qua volume.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn God en ik zit op kantoor dus kan het niet even afzetten.
Dit doet pijn aan m’n oren.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kanye luistert dat gedeelte elke ochtend
dat is nog altijd mijn plan, maar heb te weinig tijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik update elk jaar een Top 2000
Teveel om uit te kiezen?quote:
Ik heb houvast nodig. Als het niet in de zang of de melodie zit, dan aan de tekst. Ik krijg het hier niet van. En dat klote orgeltje doet echt mijn oren rinkelen. Ik vind dit niet slecht, want ik snap het wel als mensen dit waarderen en ik zou willen dat ik het kan snappen maar ik vind dit echt intens verschrikkelijk om naar te luisteren.quote:
hoe ga je bepalen wat er op welke plek moet ?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is nog altijd mijn plan, maar heb te weinig tijd.
via criteriaquote:Op woensdag 30 december 2020 10:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hoe ga je bepalen wat er op welke plek moet ?
Tunnel of Lovequote:Op woensdag 30 december 2020 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Hou zeker wel van lange nummers, maar dan geef ik toch de voorkeur aan de nummers van Dire Straits/Pink Floyd.
Daarom staat er ook album versie bijquote:
die staat er niet eens inquote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Zorro het volgende:
Geweldig nummer en toch vind ik When The Music's Over beter
Ja natuurlijk, je gaat toch geen ingekorte versies....oh wacht.quote:
Nederland, smakeloosquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Zorro het volgende:
Geweldig nummer en toch vind ik When The Music's Over beter
en nog steeds fan-tas-tisch!quote:
Als ik een shotje had moeten nemen voor elke keer dat deze opmerking voorbij was gekomen, had ik nu een coronapatient van de IC verdrongenquote:
Jij verwacht een apocalypse om klokslag 12?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Fred_B het volgende:
Misschien een idee om The End morgenavond bij de Klok te spelen voor middernacht.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik een shotje had moeten nemen voor elke keer dat deze opmerking voorbij was gekomen, had ik nu een coronapatient van de IC verdrongen
Ja heb je dat? Ik heb daar dit jaar wat minder last van, omdat het al zon vreemd jaar isquote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit is wel een raar nummer om mee wakker te worden, zeker als ik me al melancholisch voel
Zover was je niet eens gekomenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ik een shotje had moeten nemen voor elke keer dat deze opmerking voorbij was gekomen, had ik nu een coronapatient van de IC verdrongen
ongelooflijk hoe ver vooruit dit voor zn tijd wasquote:
Ik sluit niets uitquote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij verwacht een apocalypse om klokslag 12?
Dan was je al lang doodquote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat ze het helemaal draaiden jaquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef het_fokschaap het volgende:
was dit het laatste nummer op de LP ?
Juistquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ongelooflijk hoe ver vooruit dit voor zn tijd was
Beetje de oude regio, tot n jaar of 10,12 terug altijd op de eennalaatste dagquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus dit staat echt heel hoog
Schrok er wel van, dan zie je wat Parkinson doet met mensen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of Rob de Nijs de volgende zomer nog haalt als ik hem zo zag tijdens de A Gogo.
In Australië wordt het nu wel zomerquote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Zorro het volgende:
Het is verdomme stervenskod en hij heeft het erover dat het zomer wordt.
Heeft ie Alzheimer ook?
Volgend jaar nog een DAB erbij.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beetje de oude regio, tot n jaar of 10,12 terug altijd op de eennalaatste dag
hij is ziek bonusquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus dit staat echt heel hoog
OH nee niet door het jaar, maar heb raar geslapen en gedroomd. Dus had eigenlijk nergens zin in vandaag, en dan helpt zo'n muziek niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja heb je dat? Ik heb daar dit jaar wat minder last van, omdat het al zon vreemd jaar is
In het slechtste geval wordt dit overtroffen.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of Rob de Nijs de volgende zomer nog haalt als ik hem zo zag tijdens de A Gogo.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef MTheBassman het volgende:
deze is ook debiel hard gestegen.
Zieke bonus iddquote:
Boef?quote:Op woensdag 30 december 2020 10:38 schreef Kanaroe het volgende:
Rob de Ijs...........denkend aan Habiba
Meestal zat 0000 rond 270quote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ze al sneller in de top 300 zitten straks. Voor mijn gevoel gaan ze die altijd in de nacht in maar daar zitten ze nu tegen de avond al aan
als ze dan maar niet lange versies gaan draaien van blofquote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ze al sneller in de top 300 zitten straks. Voor mijn gevoel gaan ze die altijd in de nacht in maar daar zitten ze nu tegen de avond al aan
Nee, Groeten uit Holland. Zij was een Marokkaanse die Nederlands had geleerd door naar Rob te luisteren.quote:
Die gaat bijna dood, Jimske is al weer 50 jaar niet meer onder ons.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mooi dat dat kan in ons land, Rob de Nijs gewoon hoger dan The Doors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |