Ik las laatst een interview waarin Rob zei het zo erg te vinden voor zijn zoontje.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en dan een kind van 7 hebben die papa mag duwen in zn rolstoel ipv papa hem op de schommel
Jaren 60 van de vorige eeuw denk ik, hoewel de roaring twenties mij ook wel gaaf lijktquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Teatopic van vandaag: "In welk tijdperk zou je willen leven?"
Precies waar ik geleefd heb maar dan terug naar mijn jonge jaren, 70's en 80's opnieuw doenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ben 21, maar luister vooral naar ouwelullenmuziekquote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geinig. Dacht dat jij een oude vent was
Heerlijk tochquote:Op woensdag 30 december 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit is al de 3e keer ABBA in een uur ofzo?
Ik wil trekken langs kastelenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef SonicVolcano het volgende:
In de aflevering van a Gogo een erg breekbare man gezien. Parkinson
Het zou pas raar zijn als het buiten Nederland zo wasquote:Op woensdag 30 december 2020 10:39 schreef het_fokschaap het volgende:
mooi dat dat kan in ons land, Rob de Nijs gewoon hoger dan The Doors
Nou, echt fantastischquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:45 schreef Gehenna het volgende:
Ik sta toch elke keer weer versteld hoe verdomd goed Abba klinkt, meesters
Ja helemaal eens. Sowieso had ie zich kunnen bedenken dat ie nu wsl wat minder capabel is.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik las laatst een interview waarin Rob zei het zo erg te vinden voor zijn zoontje.
Niks in het leven is natuurlijk zeker maar ik vind echt dat hij zoiets had kunnen bedenken toen hij nog voor een kind ging toen hij al dik in de 60 was
Rob is een beetje schijnheilig, naar z’n andere kind heeft hij niet omgekekenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik las laatst een interview waarin Rob zei het zo erg te vinden voor zijn zoontje.
Niks in het leven is natuurlijk zeker maar ik vind echt dat hij zoiets had kunnen bedenken toen hij nog voor een kind ging toen hij al dik in de 60 was
Eensquote:Op woensdag 30 december 2020 10:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |