quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Zorro het volgende:
Standing on a corner in Winslow Arizona
Ja leuk.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
The Eagles, de grootste parodie op een rockband.
Dat is wel een artiest die veel sneller de lijst weer verliet dan ik 13 jaar geleden had gedacht.quote:
Het is dan ook geen rockbandquote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
Dat is een rare manier om Imagine Dragons te spellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
U2quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een artiest die veel sneller de lijst weer verliet dan ik 13 jaar geleden had gedacht.
Hier waren we vorig jaar nogquote:
Ik vond Mika best leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.
doe zelf ook eens wat danquote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis hier nog een plaatje uit The Big Lebowski jongens, jullie stellen me teleur.
Die stemmen nu op John Legend enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die eerste is natuurlijk ook wat gekscherend.Ik vind het oprecht moeilijk om te kiezen tussen Beatles/Stones. Net als Oasis/Blur. Echt een mood ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste vergeef ik je aangezien ik nog steeds met hem samen ben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
en op festivals waren zijn optredens ook vermakelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Mika best leuk.
Niet ik ga erop stemmen-leuk, maar wel best vermakelijk om een liedje van op de radio te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |