quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Zorro het volgende:
Standing on a corner in Winslow Arizona
Ja leuk.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
The Eagles, de grootste parodie op een rockband.
Dat is wel een artiest die veel sneller de lijst weer verliet dan ik 13 jaar geleden had gedacht.quote:
Het is dan ook geen rockbandquote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
Dat is een rare manier om Imagine Dragons te spellen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
U2quote:Op woensdag 30 december 2020 09:28 schreef Keyos het volgende:
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een artiest die veel sneller de lijst weer verliet dan ik 13 jaar geleden had gedacht.
Hier waren we vorig jaar nogquote:
Ik vond Mika best leuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.
doe zelf ook eens wat danquote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis hier nog een plaatje uit The Big Lebowski jongens, jullie stellen me teleur.
Die stemmen nu op John Legend enzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben tantes en buurvrouwen die daarop stemmen een matig geheugen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die eerste is natuurlijk ook wat gekscherend.Ik vind het oprecht moeilijk om te kiezen tussen Beatles/Stones. Net als Oasis/Blur. Echt een mood ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste vergeef ik je aangezien ik nog steeds met hem samen ben[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
en op festivals waren zijn optredens ook vermakelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Mika best leuk.
Niet ik ga erop stemmen-leuk, maar wel best vermakelijk om een liedje van op de radio te horen.
Ik kan het ook prima hebben, zoals overigens wel meer vlotte muziek van een jaar of 10-15 terug die snel vergeten is.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Mika best leuk.
Niet ik ga erop stemmen-leuk, maar wel best vermakelijk om een liedje van op de radio te horen.
Dat snap ik welquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht moeilijk om te kiezen tussen Beatles/Stones. Net als Oasis/Blur. Echt een mood ding.
Ik vond ze live nog best goed voor een stel oude knarrenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:30 schreef Bugno3 het volgende:
Met mn moeder naar concert geweest. Wat een sleepfest, maar zij was er blij mee dus ja.
The Eagles dus.
Dit hoeft hier ook niet te staan.
Oh mijn matige grap is al gemaaktquote:
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan het ook prima hebben, zoals overigens wel meer vlotte muziek van een jaar of 10-15 terug die snel vergeten is.
Imagine Dragons daarstraks kende ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 09:31 schreef vencodark het volgende:
Het leuke is dat hoe verder je in de lijst komt, hoe meer liedjes je kent.
Wel 13 plekken gestegenquote:Op woensdag 30 december 2020 09:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Deze hoort gewoon bij de laatste 100, hoor. Schandalig laag dit jaar.
Muzikaal prima idd, maar zoooo saai en zoooo homogeen. Alsof ze 2 uur Take It Easy speelden.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik welIk ben zelf gewoon een hele grote Beatles fan dus zij winnen voor mij altijd. Zegt niet dat de Stones slecht zijn, het is ook geen wedstrijd
[..]
Ik vond ze live nog best goed voor een stel oude knarren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |