Het lukt me zelf niet altijd om uit te slapen en was vandaag wel even welkom. Ze slapen allebei uit. Bij Lennon is dat sinds een paar weken nieuw. Die was eerder altijd rond 7 uur wakker.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat heerlijk! Slapen jouw jongens beiden uit? Die redden natuurlijk ook zichzelf allang.
Wolf en zn zusje zijn altijd enorm vroeg wakker, ongeacht hoe laat ze naar bed gaan, en slaan elkaar veelal de hersens in als ik daar niet bij ben beneden
Dit was een van de eerste ABBA's, cut them some slackquote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef Keyos het volgende:
Dit is muzikaal wel even 100 gradaties achteruit dan de vorige.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je de naam van de artiesten van notering 404 en 403 achter elkaar zet krijg je een palindroom.
Als je de naam van de artiest van 404 (een palindroom op zichzelf) en 403 door 2 knipt, ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je de naam van de artiesten van notering 404 en 403 achter elkaar zet krijg je een palindroom.
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel een stuk beter dan Lay All Your Love On Me
Het is je vergeven...quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Helemaal gemistVond het al zo raar
Blame it on the slaapgebrek
Een paar stemmen verschil.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel een stuk beter dan Lay All Your Love On Me
De Eurovision Again van 74 viel me (muv Abba en Mouth en McNeal) toch wel pittig tegen, zoveel oubollige meukquote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef Fred_B het volgende:
Uit het prachtige ESF van 1974 met Si en I See A Star erachter
Dan valt 2 x ABBA eigenlijk best nog wel mee...quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef peaceman het volgende:
geen toeval meer he dat dit in de shift van Jeroen is
Gelukkig maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |