quote:Op woensdag 30 december 2020 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 zijn creatie op tv allen.
[ afbeelding ]
Personen zoals jou nemen we met liefde op in onze commune.quote:Op woensdag 30 december 2020 01:16 schreef schoolstudent het volgende:
@:Poepz0r, ben je op tv geweest als darter? Nou ben ik hier vooral lurker, dus was wel benieuwd. Daarbuiten ben je voor mij vooral de beste in het woord “genot” werkelijk in de meest bijzondere zinnen te gebruiken.Is ook buiten Fok! een stopwoord aan het worden voor mij; geen idee wie dit zo heeft weten te promoten de laatste tijd. Wat mij betreft heeft dit een vergelijkbare impact als
.
Overigens: Wat een HEER-LIJKE avond was dit!
Nog voor Garmisch wordt er al begonnen met darten. 2 om 2 dus.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:56 schreef de_boswachter het volgende:
Krijgen we dan op 1 januari 2 middag en 2 avondpartijen of is het na vandaag afgelopen met de middag?
Game.quote:Van Gerwen gooide daarvan 'slechts' negen keer 180, maar deed dit wel in de allesbeslissende game op 2-2. "Dat was een briljante game, de adrenaline gutste door mijn lijf."
Noord-Ier.quote:Van der Voort, [..] speelt vandaag tegen de Engelsman Daryl Gurney.
En daarna zeker samen gezellig de top2000 opgezet he, boomer.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:02 schreef LordVoldermort het volgende:
Net even bij de buren koffie gedronken.
Werd hier door de heren om gelachen? Ik kan me voorstellen dat Marcel hem of niet snapt of de zelfspot niet heeft om er om te kunnen lachen.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 zijn creatie op tv allen.
[ afbeelding ]
Hoe moet ik dit lezen?quote:
Of dat ie gewoon als een blind paard lacht om alles wat beweegt.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Werd hier door de heren om gelachen? Ik kan me voorstellen dat Marcel hem of niet snapt of de zelfspot niet heeft om er om te kunnen lachen.
Voor morgen 14:00 al dus? Volgens mij wordt er morgen niet gedart.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog voor Garmisch wordt er al begonnen met darten. 2 om 2 dus.
@heywoodu vindt dit niet leukquote:Op woensdag 30 december 2020 08:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog voor Garmisch wordt er al begonnen met darten. 2 om 2 dus.
Ik heb een keer een ESPN-reclame gezien, maar ze maken een fout in ofzo?quote:
Is de wedstrijd van Garmisch de 31ste? wat is deze.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor morgen 14:00 al dus? Volgens mij wordt er morgen niet gedart.
Er werden 3 getoond en daarna een compilatie toen er al was afgekondigd, deze zat in de compilatie.quote:Op woensdag 30 december 2020 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Werd hier door de heren om gelachen? Ik kan me voorstellen dat Marcel hem of niet snapt of de zelfspot niet heeft om er om te kunnen lachen.
jaquote:Op woensdag 30 december 2020 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ESPN-reclame gezien, maar ze maken een fout in ofzo?
Loden Leeuw-reclame GENOT met die saaie figuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Game.
Ie Pie Es En.
[..]
Noord-Ier.
NOS sociale werkplaatsgoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |