Rtquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Hij is wel oprecht blij en emotioneel. Dat heb ik nog niet vaak gezien bij hem.
Eens jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Pak je eens wat Uppers, werkt goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik haal geen plezier uit het kijken naar Van Gerwen tijdens, voor en na de wedstrijd. Daarnaast vind ik Joe Cullen een ongelofelijke kniesoor, choker en klassieke Britse mongool. Dan sla ik graag over, inderdaad.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Marcel weer lachen als een kneus Marcel
Zo hallo. Stijn wordt hier even GEDEMONISEERD.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stijn is een parodie op een dartsfan
Absoluut. Eerder disappointed but not surprised dan dat ik werkelijk ziedend ben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat de zon weer op oude reus.
Geen idee rolluiken blijven omlaag. Lekker in het badjasje Hugh Hefner genot.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat de zon weer op oude reus.
Dagjesmensquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Je calculeerde het al redelijk in inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut. Eerder disappointed but not surprised dan dat ik werkelijk ziedend ben.
Maak jij er eenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor de users hier kan je ook wel een bingo doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |