Hij komt nu voor het eerst in tijden normaal overquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
Realistisch interview van de altijd sympathieke Michael.
Ik haal geen plezier uit het kijken naar Van Gerwen tijdens, voor en na de wedstrijd. Daarnaast vind ik Joe Cullen een ongelofelijke kniesoor, choker en klassieke Britse mongool. Dan sla ik graag over, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Price is ook een genot.
En MVG was vanavond ook puur genot, qua tempo en beide scores. Als je daar dan zo zielig tegen gaat haten dat je niet wil kijken ben je zelf eigenlijk geen haar beter dan een vlaggetjesmens, maar dan andersom.
Hier gaat echt niemand op happen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
Realistisch interview van de altijd sympathieke Michael.
Stijn zal inmiddels wel een kleine Tia hebben gehad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Stijn nog hapt met een meltdown?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik haal geen plezier uit het kijken naar Van Gerwen tijdens, voor en na de wedstrijd. Daarnaast vind ik Joe Cullen een ongelofelijke kniesoor, choker en klassieke Britse mongool. Dan sla ik graag over, inderdaad.
Stijn Slobeend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik haal geen plezier uit het kijken naar Van Gerwen tijdens, voor en na de wedstrijd. Daarnaast vind ik Joe Cullen een ongelofelijke kniesoor, choker en klassieke Britse mongool. Dan sla ik graag over, inderdaad.
Stijn is een parodie op een dartsfanquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stijn zal inmiddels wel een kleine Tia hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |