SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
ja hoe kwam je op die site uitstraling?
jajaquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die reclame voor de hardhouten vloeren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
Ik zie in mijn zoekgeschiedenis dat ik anderhalve minuut daarvoor nog zat te lezen over het Portret van een jonge Man van Raphael dus het is jouw schuld eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Karzai het volgende:
don't stop thinking about tomorrow, yesterdays gone
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
wat zit er in?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga coxinha balletjes maken ipv die kleffe oliebollen met oud en nieuw
[ afbeelding ]
ja toch dit ellendige jaar afsluitenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel zin om aankomend weekend uitgebreid te koken, eens even kijken wat.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga coxinha balletjes maken ipv die kleffe oliebollen met oud en nieuw
[ afbeelding ]
Ik maakte ze vroeger altijd met m'n opaquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef mschol het volgende:
ik zou oliebollen willen maken een keer maar gezien ik dat wil voorbereiden, het recept dat ik heb voor 2kg deeg is gemaakt en ik deze week moet werken helpt niet mee.
morgen maar ergens bestellen
vroeger stond mijn moeder 2 dagen in de keuken, 1 dag voorbereiding, nacht rijzen en volgende dag bakken (oliebollen en appelflappen(beignets), dus die dingen zonder bladerdeeg)quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte ze vroeger altijd met m'n opa
We stonden dan met de frituur in het kleine krakkemikkige gangetje/serre tussen de keuken en het balkonquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger stond mijn moeder 2 dagen in de keuken, 1 dag voorbereiding, nacht rijzen en volgende dag bakken (oliebollen en appelflappen(beignets), dus die dingen zonder bladerdeeg)
Heb je weer dingen zitten eten die je eigenlijk niet moet eten?quote:
uro naar de kamer slepen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil achter mijn bureau zitten maar het is daar zo teringkoud.
geen centrale verwarming?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil achter mijn bureau zitten maar het is daar zo teringkoud.
wij hadden het geluk van een ruim genoege keuken: 3 pannen, afzuigkap maximaal en deur naar gang dicht om de lucht buiten te houden, als het weer het toeliet deur open (maarja deeg was aan het rijzen op de convectorput dus dat kon niet altijd)quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We stonden dan met de frituur in het kleine krakkemikkige gangetje/serre tussen de keuken en het balkonmet de achterdeur open. Overjas aan.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dingen zitten eten die je eigenlijk niet moet eten?
Beetje late reactie weerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het dekseltje er op te krijgen hebben ze daar dus een inkeping moeten maken
ja dat ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week last van extra lucht.
het komt door die plintquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje late reactie weer![]()
Maar der zit dus gewoon een verlengkabel achter je muur gepropt en die zijkant van de „doos“ is gewoon een stuk uitgebroken
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook
elke beweging pfffrt
Dat weet je zelf veel beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat mag ik niet eten?
*stopt zak chips uit het zicht*
Ja lekker toeteren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ook
elke beweging pfffrt
Van die walvisgeluiden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker toeteren.
Het begint in de maag die opblaast. En dan van die luchtbellen in de darmen die je voelt en hoort verplaatsen. En dan waaien.
Ik een 10% gitzwarte russian imperial stoutquote:
Oeh, lekkah. Welke?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een 10% gitzwarte russian imperial stout
De prutteldames.quote:
Het komt door prutsers die prutswerk geprutst hebbenquote:
She cán speak whalequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals in Finding Nemo. Communicerende darmen.
Ja maar alsnog past die er nu niet opquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Het komt door prutsers die prutswerk geprutst hebben
OEH. Ik weet wat ik Joop binnenkort weer eens op laat zetten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Dit is geen gepruttel hoor. Meer dat geluid van die apparaten in War of the Worlds.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dezehttps://www.biernet.nl/bier/merken/crow-mountain-murder
De exodus der gassen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef CherryLips het volgende:
Dit is geen gepruttel hoor. Meer dat geluid van die apparaten in War of the Worlds.
snap die smiley niet met wat je zegt?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker tegen je baard in een wilde bui [ afbeelding ]
geld terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Amarantha het volgende:
Kamer is daar gewoon slecht geïsoleerd.
Dat mannetje likt toch ook ergens aan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap die smiley niet met wat je zegt?
Nah. Ik ben ook nog niet uit bed getrapt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
NOu ja tis maar goed dat ik alleen slaap
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mannetje likt toch ook ergens aan?
Volgens mij is de doos nu wel bijna leeg, jammer dat die zo lastig verkrijgbaar zijnquote:
Denk niet dat ze zo erg stinken bij jouquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Ik ben ook nog niet uit bed getrapt.
Maar ff geen seks ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Ik ben ook nog niet uit bed getrapt.
Huehuequote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is de doos nu wel bijna leeg, jammer dat die zo lastig verkrijgbaar zijn
Misschien is die al gewend aan die lucht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo erg stinken bij jou
Ha, grapjas. Als ik iets verkeerds gegeten heb, is het hels.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo erg stinken bij jou
kan ik mij niet voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die al gewend aan die lucht.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker seksen als de hele slaapkamer naar stront stinkt
Plausibel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is die al gewend aan die lucht.
Die moet gewoon even lekker opbokken met zijn hoofd en zijn grappen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef Karzai het volgende:
Jeetje ik zou het niet aan Jesse klaver doorgeven als ik jullie was
Raampje open.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd een vrij typische geur als ik net iets te enthousiast ben geweest met de rode uienquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik mij niet voorstellen.
Ik moet hier zelf gewoon weg lopen van de plek des onheils
De scheten terugpompen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je trekt op zulke dagen zeker om de twee uur een schone onderbroek aan? zeg maar ja aub.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
/r badwomensanatomyquote:
nee blijf ik bezigquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je trekt op zulke dagen zeker om de twee uur een schone onderbroek aan? zeg maar ja aub.
Gewoon om de twee dagen omdraaien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je trekt op zulke dagen zeker om de twee uur een schone onderbroek aan? zeg maar ja aub.
O nee ik ruik mezelf niet echt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon niet de ander z'n hoofd onder de deken duwen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even? Of mevrouw lospedro is een soort goatse, of je hebt het nooit gepoogd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, bedoelde dan even de verantwoordelijke uitgang penetreren.
Sssst, straks komt Frantic weer met die wandelende kanaaltunnelquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even? Of mevrouw lospedro is een soort goatse, of je hebt het nooit gepoogd.
Dankjewel Google.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssst, straks komt Frantic weer met die wandelende kanaaltunnel
Haha bij jou is het een soort wilde rodeo gebeurtenis?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:
Proficiatquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sssst, straks komt Frantic weer met die wandelende kanaaltunnel
Nooit gepoogd dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha bij jou is het een soort wilde rodeo gebeurtenis?
Maar wat bedoel je nu? Dat het heel lang moet duren met voorspel en oprekken. Intieme douches vooraf?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nooit gepoogd dus.
Of micropenis?
Beetje alcohol drinken, roken en plaatjes draaien in de bijstand en dan iedereen de schuld geven behalve zichzelfquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
Ook Ronald van Dorland werd verdacht van fraude - hij moest 65.000 euro terugbetalen. "Ik was een online hobby-dj en had een radiostudio in mijn huis. Ik verdiende daar niets mee, het kostte zelfs geld. Maar ze dachten wel dat ik er aan verdiende en opeens kreeg ik bericht dat ik gefraudeerd had. Ze hadden foto's van mijn radiostudio gemaakt met een drone of een telelens", vertelt Van Dorland in het NPO Radio 1-programma Nieuws & Co.
"Het was een hele grote inbreuk op mijn privacy", zegt de man uit Enschede. Van Dorland maakte bezwaar en werd uiteindelijk in het gelijk gesteld; hij hoefde de boete niet te betalen. Alleen had hij toen een nieuwe schuld. "Er was mij niet verteld dat ik opnieuw bijstand kon aanvragen, dus omdat ik geen inkomsten had al die maanden kwam ik weer in de schuld terecht. 14.000 euro. Ik moest mijn radio-spullen en erfstukken verkopen om boodschappen te kunnen betalen." Ook zijn moeder kon niet meer helpen; zij overleed in die periode.
Dat kwam allemaal hard aan. Van Dorlands gezondheid leed eronder, vertelt hij verder. "Ik ging veel roken, veel drinken, overal waar maar alcohol in zat. Ik at en sliep weinig." Ook nu heeft de Enschedeër er nog last van. "Het blijft me achtervolgen. Mentaal, fysiek, op alle manieren."
https://nos.nl/artikel/23(...)ren-moest-terug.html
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
Ook Ronald van Dorland werd verdacht van fraude - hij moest 65.000 euro terugbetalen. "Ik was een online hobby-dj en had een radiostudio in mijn huis. Ik verdiende daar niets mee, het kostte zelfs geld. Maar ze dachten wel dat ik er aan verdiende en opeens kreeg ik bericht dat ik gefraudeerd had. Ze hadden foto's van mijn radiostudio gemaakt met een drone of een telelens", vertelt Van Dorland in het NPO Radio 1-programma Nieuws & Co.
"Het was een hele grote inbreuk op mijn privacy", zegt de man uit Enschede. Van Dorland maakte bezwaar en werd uiteindelijk in het gelijk gesteld; hij hoefde de boete niet te betalen. Alleen had hij toen een nieuwe schuld. "Er was mij niet verteld dat ik opnieuw bijstand kon aanvragen, dus omdat ik geen inkomsten had al die maanden kwam ik weer in de schuld terecht. 14.000 euro. Ik moest mijn radio-spullen en erfstukken verkopen om boodschappen te kunnen betalen." Ook zijn moeder kon niet meer helpen; zij overleed in die periode.
Dat kwam allemaal hard aan. Van Dorlands gezondheid leed eronder, vertelt hij verder. "Ik ging veel roken, veel drinken, overal waar maar alcohol in zat. Ik at en sliep weinig." Ook nu heeft de Enschedeër er nog last van. "Het blijft me achtervolgen. Mentaal, fysiek, op alle manieren."
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Bb je bent me net voor met die link
De snelste dame in het westenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Jezus Bb je bent me net voor met die link
Dat even erin douwen bij een scheet niet werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je nu? Dat het heel lang moet duren met voorspel en oprekken. Intieme douches vooraf?
Oh God nou krijgen we dit als nieuw nieuws parade jank paardje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
ja basisinkomen lijkt mij lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh God nou krijgen we dit als nieuw nieuws parade jank paardje.
Ik voorzie volgende werk nog veel meer “zielige”verhalen.
De participatie wet moet eraf en het basisinkomen moet er komen.
Oh haha dat sowieso niet, bah, jij neemt het wel letterlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat even erin douwen bij een scheet niet werkt.
Ik snap niet helemaal hoe dat zou werkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja basisinkomen lijkt mij lekker
Maar zou je bij basisinkomen nog harder naar werk zoeken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja basisinkomen lijkt mij lekker
Alle toeslagen weg en iedere burger een bedrag per maand ongeacht werk of andere vorm van inkomstenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe dat zou werken
Ik heb zo'n vermoeden dat de participatiewet gaat worden aangepast met alle verontwaardiging in de samenleving en Tweede Kamer. Al snap ik best dat gemeenten instrumenten moeten hebben om ten onrechte betaalde uitkeringen te kunnen terugvorderen. Alleen lijkt dat in sommige gevallen een beetje door te slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat het zo blijft zoals nu. Het zal niet genoeg zijn om ruim van te leven zonder ander inkomen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar zou je bij basisinkomen nog harder naar werk zoeken?
Dat word beweerd nl dat mensen dan meer gaan werken juist.
Maar iedereen. Ook mensen die nu geen aanspraak maken of recht hebben op toeslagen of uitkeringen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle toeslagen weg en iedere burger een bedrag per maand ongeacht werk of andere vorm van inkomsten
En nu is met of zonder werk?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het zo blijft zoals nu. Het zal niet genoeg zijn om ruim van te leven zonder ander inkomen.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar iedereen. Ook mensen die nu geen aanspraak maken of recht hebben op toeslagen of uitkeringen.
Gewoon terug naar de natuur, zwakke kuikens krijgen ook geen pieren van de ouders en die slaken een piep van opluchting als de sterkere jongen de zwakken het nest uit tiefen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar zou je bij basisinkomen nog harder naar werk zoeken?
Dat word beweerd nl dat mensen dan meer gaan werken juist.
Er gaan tonnen naar Roemenië door vage constructies maar Marietje moet het zakgeld van haar kinderen terugbetalen. Een beetje controle op maat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de participatiewet gaat worden aangepast met alle verontwaardiging in de samenleving en Tweede Kamer. Al snap ik best dat gemeenten instrumenten moeten hebben om ten onrechte betaalde uitkeringen te kunnen terugvorderen. Alleen lijkt dat in sommige gevallen een beetje door te slaan.
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat even erin douwen bij een scheet niet werkt.
ja dacht ze meer richting de 1000 dachtenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:20 schreef Karzai het volgende:
basis inkomen van 1500 euro
huur 750
ziektekosten 150
gas en licht 75
naja heb je zo'n 4/500 euro voor eten
Ja gratis. Jeetje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:20 schreef Karzai het volgende:
huur 750
ziektekosten 150
gas en licht 75
Jij overdrijft.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon terug naar de natuur, zwakke kuikens krijgen ook geen pieren van de ouders en die slaken een piep van opluchting als de sterkere jongen de zwakken het nest uit tiefen.
Ik zou er lekker van op reis gaan elk jaar. Badkamertje aanleggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht ze meer richting de 1000 dachten
Komt vooral omdat ze gigantisch veel kosten besparen dan op alle instanties en tig verschillende toeslagen die ook nog allemaal moeten worden bijgehouden en alles.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De bijstand is zonder werk natuurlijk.
Geloof dat ze hebben berekend dat het huidige systeenm niet goedkoper was dan iedereen een basisinkomen geven. En je ziet hoe gigantisch mis het kan gaan met de kinderopvangtoeslag
ja het is een bizar systeem ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt vooral omdat ze gigantisch veel kosten besparen dan op alle instanties en tig verschillende toeslagen die ook nog allemaal moeten worden bijgehouden en alles.
Ik zie toch echt meer in tewerkstelling in de schoonmaak en groenten- en fruitteelt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:20 schreef Karzai het volgende:
huur 750
ziektekosten 150
gas en licht 75
Eeeeuhm nee, ik heb echt niets met tokkies.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij overdrijft.
Vlg mij ben je juist heel meegaand met iedereen.
ja die proeven zijn er toch allang geweest. Maar dan krijg je een soort van onderbetaald werk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie toch echt meer in tewerkstelling in de schoonmaak en groenten- en fruitteelt.
Mag je opletten hoe snel ze werk gevonden hebben en hoe fit ze ineens zijn
Dan zullen alle kosten minstens proportioneel stijgen. nieuw nulpunt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alle toeslagen weg en iedere burger een bedrag per maand ongeacht werk of andere vorm van inkomsten
Mag wel iets tegenover staan. Al is het maar wat ritme en dag invulling.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben ook van die veegprojecten gehad dat je de straat moest gaan vegen in ruil voor bijstand
Ja prima toch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die proeven zijn er toch allang geweest. Maar dan krijg je een soort van onderbetaald werk.
Vrees dat ze half-zware van Nelle roken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De lekkere bijstandsanita's mogen hier best lekker op de beat komen hupsen.![]()
![]()
ja weet ik niet. Niet iedereen komt vrijwillig in de bijstand terecht. Stel jij komt ongewild in de bijstand terecht vind je dan dat je de straten moet gaan vegen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag wel iets tegenover staan. Al is het maar wat ritme en dag invulling.
Uitgangspunt bij de (theoretische) berekeningen van een basisinkomen is wel dat iedereen die kan werken dan ook gaat werken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De bijstand is zonder werk natuurlijk.
Geloof dat ze hebben berekend dat het huidige systeenm niet goedkoper was dan iedereen een basisinkomen geven. En je ziet hoe gigantisch mis het kan gaan met de kinderopvangtoeslag
Waarom zouden dat er meer zijn dan nu?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uitgangspunt bij de (theoretische) berekeningen van een basisinkomen is wel dat iedereen die kan werken dan ook gaat werken.
En dan liefst vrijwilligers of nuttig werk in de buurt.
Maar dat zie ik dus niet gebeuren, mensen gaan thuis zitten zuipen en de maatschappij belasten met vervelendheid en zorg.
Ja, je leeft dan op kosten van een ander, die mag daar toch wel iets voor terugkrijgen al is het maar een schoon straatje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Niet iedereen komt vrijwillig in de bijstand terecht. Stel jij komt ongewild in de bijstand terecht vind je dan dat je de straten moet gaan vegen?
Nee dat moet veel minder dan nu.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zouden dat er meer zijn dan nu?
Waarom zouden mensen die nu uit pragmatische overwegingen/noodzaak nuttig/lonend werk doen niet hun passie achterna gaan en bijvoorbeeld kunstschilder, schrijver of breakdancer worden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zouden dat er meer zijn dan nu?
Maar dat zie ik dus niet gebeuren, mensen gaan thuis zitten zuipen en de maatschappij belasten met vervelendheid en zorg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat moet veel minder dan nu.
Ja of we nu Polen en Roemenen hier plees laten schoonmaken of mensen in de bijstand, ik zie er wel voordelen in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat was het dus niet![]()
Soort van lage lonen landen effect waar we zo tegen zijn
nou ja sommige gemeentes hebben het gedaan of doen het nog steeds. Moeten we googlen om te kijken wat daar de voordelen van zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of we nu Polen en Roemenen hier plees laten schoonmaken of mensen in de bijstand, ik zie er wel voordelen in.
Zou nog beter zijn als stratenvegers zoals voorheen gebruikelijk gewoon een normaal loon en dienstverband zouden krijgen ipv in de uitkering met een fooi op/afgescheept worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:32 schreef Karzai het volgende:
Bijstand is echt heel weinig, dat doet niemand voor zijn plezier
zou beter zijn als je nog een paar tientjes extra krijgt voor wat part-time klusjes zoals de straat schoon houden
blijven de mensen ook gemotiveerd
Kunnen types als nikonlover zich op afberen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja sommige gemeentes hebben het gedaan of doen het nog steeds. Moeten we googlen om te kijken wat daar de voordelen van zijn.
Ik vind straten vegen een betere levensinvulling dan plaatjes draaien, jezelf bezuipen en roken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja sommige gemeentes hebben het gedaan of doen het nog steeds. Moeten we googlen om te kijken wat daar de voordelen van zijn.
Doe vandaag niet wat ook morgen kanquote:
Nee dat gebeurd nu ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar dat zie ik dus niet gebeuren, mensen gaan thuis zitten zuipen en de maatschappij belasten met vervelendheid en zorg.
Jij zegt dat je dit meer zal zien gebeuren maar hoezo zou dat meer zijn als nu?
Neem aan dat de meeste mensen niet vrijwillig in de bijstand zitten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ik niet. Niet iedereen komt vrijwillig in de bijstand terecht. Stel jij komt ongewild in de bijstand terecht vind je dan dat je de straten moet gaan vegen?
ja dat ook, er is een wettelijk minimumloonquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zou nog beter zijn als stratenvegers zoals voorheen gebruikelijk gewoon een normaal loon en dienstverband zouden krijgen ipv in de uitkering met een fooi op/afgescheept worden.
ja maar vroeg je of je straten zou gaan vegen? :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat de meeste mensen niet vrijwillig in de bijstand zitten.
Maar als ik ooit werkeloos raak, en uiteindeljk in de bijstand raak zou ik nog steeds “iets” willen doen denk ik.
Heb zelf altijd werk gehad, dus ken de regelingen niet in detail. Wel een vriend waarbij ouders in de bijstand terecht kwamen.
Zou er op de langere termijn niet gelukkig van worden, maar waarom niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vroeg je of je straten zou gaan vegen? :p
Ze kijken dan echt wel naar iets waar je waarde bij hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vroeg je of je straten zou gaan vegen? :p
Mweh wakker worden met een leeg aanrecht is ook wel fijn en bordjes zijn op dus moet het anders toch doen als ik net wakker ben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe vandaag niet wat ook morgen kan
Ja betwijfel het :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou er op de langere termijn niet gelukkig van worden, maar waarom niet.
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kijken dan echt wel naar iets waar je waarde bij hebt.
Ben je een financieel wonder dan ga je de administratie van de gemeentelijke recycling doen.
Heb je basisschool ga je vegen.
Daarom is ballie zo fel vandaag dus.quote:Volle maan 30 december 2020 04:30:24
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is ballie zo fel vandaag dus.
Hoezo?quote:
Financiële wonders in de bijstand?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kijken dan echt wel naar iets waar je waarde bij hebt.
Ben je een financieel wonder dan ga je de administratie van de gemeentelijke recycling doen.
Heb je basisschool ga je vegen.
Niet op die gourmettende politieagentenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom is ballie zo fel vandaag dus.
Geld laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Financiële wonders in de bijstand?
Ja ik geloof het niet zo dat als je de pech hebt in de bijstand terecht te komen en je hebt een studie gedaan dat je dan zo zegt oh ja hoor ik ga wel vegen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoezo?
Heb altijd gewerkt, en denk dat het voor veel mensen beter is om iets van werk te hebben in plaats van thuis te zitten de hele dag.
Als je echt niet kan werken houdt het op een gegeven moment op natuurlijk.
Van Rijksoverheid:quote:
quote:Arbeidsplicht bij bijstandsuitkering
U moet zich voor uw bijstandsuitkering houden aan bepaalde arbeidsverplichtingen. Dit zijn:
u moet aangeboden werk aanvaarden en zien te behouden;
u moet zich op verzoek inschrijven bij een uitzendbureau;
Wilt u verhuizen, dan moet u vooraf actief werk zoeken in de gemeente waar u naartoe wilt verhuizen;
u moet bereid zijn om maximaal 3 uur per dag te reizen als dit nodig is om werk te krijgen;
u moet bereid zijn om te verhuizen als het niet mogelijk is om binnen 3 uur reizen per dag werk te vinden. Maar wel ergens anders voor tenminste een jaar met een beloning tenminste net zo hoog als de bijstand;
u moet er alles aan doen om benodigde kennis en vaardigheden te verkrijgen en te behouden;
u moet meewerken aan de ondersteuning die uw gemeente u oplegt of aanbiedt gericht op arbeidsinschakeling;
u moet ervoor zorgen dat uw kleding, persoonlijke verzorging of gedrag het krijgen van werk niet belemmert.
Voldoet u niet aan deze plichten? Dan moet uw gemeente uw bijstandsuitkering verlagen. Valt u niets te verwijten? Dan mag de gemeente dit niet doen. Uw gemeente moet rekening houden met uw persoonlijke omstandigheden.
Vrijgesteld van de arbeidsplicht zijn:
alleenstaande ouders met de volledige zorg voor 1 of meer kinderen tot 5 jaar. Zij moeten hiervoor wel een verzoek indienen bij hun gemeente. Wel moeten zij gebruik maken van de voorzieningen van de gemeente, gericht op arbeidsinschakeling;
mensen die niet kunnen werken (duurzaam en volledig arbeidsongeschikten).
Re-integratieplicht in de bijstand
U moet meewerken aan uw re-integratie. En zich houden aan afspraken om zo snel mogelijk weer betaald werk te krijgen. Uw gemeente mag u bijvoorbeeld vragen om bestaande vaardigheden op peil te houden. Of om nieuwe vaardigheden te leren. Of om te gaan werken met behoud van uitkering. Voldoet u niet aan deze plicht? Dan kan uw gemeente uw bijstandsuitkering verlagen.
Tegenprestatie in de bijstand
U bent verplicht om een tegenprestatie naar vermogen uit te voeren als de gemeente dat van u vraagt. Bij een tegenprestatie gaat het om onbetaalde en voor de samenleving nuttige activiteiten. De activiteiten hoeven niet bij te dragen aan uw re-integratie. Weigert u een tegenprestatie? Dan kan uw gemeente uw bijstandsuitkering verlagen. Lees meer over de tegenprestatie in de bijstand.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
In Oost-Europa halen ze daar nu mensen uit Wit-Rusland of Oekraïne voor naar binnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:44 schreef Karzai het volgende:
naja mensen worden ook gewoon uitgebuit in bepaalde sectoren, dat soort werk willen alleen oost europeanen doen
Ja die zijn er natuurlijk niet, daarom biedt de gemeente alleen vegen aan als tegenprestatie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las gisteren wel een mooi stukje;quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die zijn er natuurlijk niet, daarom biedt de gemeente alleen vegen aan als tegenprestatie.
Die ouwe?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar alsnog past die er nu niet op
Na „Groningen“ ben ik gestopt met lezen.... samenvatting in 1 zin graagquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las gisteren wel een mooi stukje;
Groningen en ten noorden van Emmen. Daar zit het gros van de werkelozen, sinds het vak van turfsteker verdween, in de bijstand. En dat inderdaad al generaties lang. En ze zijn allemaal vanaf hun geboorte af al slachtoffer. Daarom ook dat eindeloze gezeik over die aardschokjes: het gaat uitsluitend om geld.
Mijn partner werkt als regieverpleegkundige. Die krijgt hier in Groningen aan de lopende band te maken met mensen die in de bijstand zitten en die liever nog erger afgekeurd worden, zodat er nog minder controle is op hun financiën. Het gaat vooral om vrouwen die hun mobiliteit op hun veertigste al volledig in handen hebben gelegd van de scootmobiel. Door hun gebrek aan beweging sinds de puberteit, kregen ze veel eerder al last van diabetes en kansloze tokkie-shit als 'dikke enkels'. Op basis van die aandoeningen, die ze eenvoudig kunnen bestrijden door in beweging te komen, claimen ze dan allerlei rechten. En dan verblijft zo'n kansloze 'patiënt' dus wekenlang (soms zelf maanden) onnodig op een verpleegafdeling (die meer kost dan een hotel in de business-klasse), omdat bijvoorbeeld de woning te smerig is voor terugkeer van de bewoner (die sinds het ontbijt de hort op is met de scootmobiel, om te roken en te blowen en rondjes te rijden in het winkelcentrum, maar desondanks net op tijd is voor het avondeten in het hotel... ziekenhuis bedoel ik). Maar goed. Dan zit mijn partner dus een tien of keer per dag oog in oog met de (zonder uitzondering bijstandsgerechtigde) kinderen van zo'n 'patiënt' om te vragen zij niet samen even de zwaar vervuilde woning van hun moeder even kunnen schoonmaken, zodat hun moeder terug kan naar huis. Geen haar op het hoofd van zo'n sociaal uitgedaagde om daar maar enigszins aan mee te werken.
Mwoah mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groningen en ten noorden van Emmen. Daar zit het gros van de werkelozen, sinds het vak van turfsteker verdween, in de bijstand. En dat inderdaad al generaties lang. En ze zijn allemaal vanaf hun geboorte af al slachtoffer. Daarom ook dat eindeloze gezeik over die aardschokjes: het gaat uitsluitend om geld.
Mijn partner werkt als regieverpleegkundige. Die krijgt hier in Groningen aan de lopende band te maken met mensen die in de bijstand zitten en die liever nog erger afgekeurd worden, zodat er nog minder controle is op hun financiën. Het gaat vooral om vrouwen die hun mobiliteit op hun veertigste al volledig in handen hebben gelegd van de scootmobiel. Door hun gebrek aan beweging sinds de puberteit, kregen ze veel eerder al last van diabetes en kansloze tokkie-shit als 'dikke enkels'. Op basis van die aandoeningen, die ze eenvoudig kunnen bestrijden door in beweging te komen, claimen ze dan allerlei rechten. En dan verblijft zo'n kansloze 'patiënt' dus wekenlang (soms zelf maanden) onnodig op een verpleegafdeling (die meer kost dan een hotel in de business-klasse), omdat bijvoorbeeld de woning te smerig is voor terugkeer van de bewoner (die sinds het ontbijt de hort op is met de scootmobiel, om te roken en te blowen en rondjes te rijden in het winkelcentrum, maar desondanks net op tijd is voor het avondeten in het hotel... ziekenhuis bedoel ik). Maar goed. Dan zit mijn partner dus een tien of keer per dag oog in oog met de (zonder uitzondering bijstandsgerechtigde) kinderen van zo'n 'patiënt' om te vragen zij niet samen even de zwaar vervuilde woning van hun moeder even kunnen schoonmaken, zodat hun moeder terug kan naar huis. Geen haar op het hoofd van zo'n sociaal uitgedaagde om daar maar enigszins aan mee te werken.
Ik heb nog wel 50 paar lederen schoenen die gepoetst mogen worden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel strenger allemaal dan ik dacht trouwens.
“
Tegenprestatie in de bijstand
U bent verplicht om een tegenprestatie naar vermogen uit te voeren als de gemeente dat van u vraagt. Bij een tegenprestatie gaat het om onbetaalde en voor de samenleving nuttige activiteiten. De activiteiten hoeven niet bij te dragen aan uw re-integratie. Weigert u een tegenprestatie? Dan kan uw gemeente uw bijstandsuitkering verlagen.”
Ik zou mensen binnenhalen om alle TL buizen op te poetsen.
Diederik Ebbinge gespot. Provinciale Lives Matter!quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom mensen in de bijstand desnoods stenen van de ene kant van het land naar de andere kant laten sjouwen, krijgen ze een gratis cadeautje ook nog en dat is hun fitheid terug.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah mooi.
Eigenlijk is het ook wel triest![]()
Al heb ik een spuughekel aan dikkerds in scootmobiels.
Snap niet wat je wil zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Diederik Ebbinge gespot. Provinciale Lives Matter!
Nu nog minder.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Say it loud, say it clear, Groninger Lives Matter here!
Waarom moet ie überhaupt 'huilen' dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Peter R de Vries doet of hij huilt op TV nu.
Hij kan niet acteren.
Ik was eerderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vroeg naar bed gegaan. En toen kon ik om vier uur niet meer slapen
Had dan beter plafonddienst genomen.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit al een uur met koffie domme filmpjes te kijken op youtube
Wat is dat?quote:Op woensdag 30 december 2020 06:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Had dan beter plafonddienst genomen.
Mja, dat heb ik van vier tot vijf uur gedaan. Toen was ik het zat.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Staten naar het plafond terwijl je niet kan slapen.
Ik ga denk ik ook nog even.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik van vier tot vijf uur gedaan. Toen was ik het zat.
Misschien dat ik zo nog even terug ga.
quote:Op woensdag 30 december 2020 05:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doe je dakraam dan gewoon dicht.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:12 schreef Haags het volgende:
En weer regen
Begint me nu wel de strot uit te komen
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dakraam dan gewoon dicht.
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dakraam dan gewoon dicht.
Dat wordt treinenquote:Op woensdag 30 december 2020 06:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen sneeuwkettingen aan het zoeken online.. was lui en had ze nog niet gekocht voor de nieuwe auto, maar nu heb ik ze natuurlijk nodig en de levertijd is een week
Week valt nog mee in deze tijd. Toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 06:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ondertussen sneeuwkettingen aan het zoeken online.. was lui en had ze nog niet gekocht voor de nieuwe auto, maar nu heb ik ze natuurlijk nodig en de levertijd is een week
Moet je ze niet verplicht bij je hebben?quote:Op woensdag 30 december 2020 06:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of op de wegen blijven die schoongemaakt worden
Oh.. het zijn 4-6 werkdagen dus dat zal inderdaad nog wel iets langer zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Week valt nog mee in deze tijd. Toch?
Gewoon rekenen op dik 1.5 weekquote:Op woensdag 30 december 2020 06:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. het zijn 4-6 werkdagen dus dat zal inderdaad nog wel iets langer zijn.
Nee, is alleen verplicht als je voorbij een bord rijdt waar op staat dat sneeuwkettingen verplicht zijn.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je ze niet verplicht bij je hebben?
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn schoenen van Zalando doen er ook dik een week over.
Aah zoquote:Op woensdag 30 december 2020 06:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, is alleen verplicht als je voorbij een bord rijdt waar op staat dat sneeuwkettingen verplicht zijn.
quote:
Ja dat is weggegooid geld.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik kan ze ook wel vandaag bij de bouwmarkt halen, maar dat zijn niet degenen die ik wil en dan ben ik 2x aan het betalen..
Zit er veel verschil in kettingen dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 06:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik kan ze ook wel vandaag bij de bouwmarkt halen, maar dat zijn niet degenen die ik wil en dan ben ik 2x aan het betalen..
Ik zelf ook niet, was altijd een ander die reedquote:Op woensdag 30 december 2020 06:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah zo
Ik heb nog nooit met sneeuwkettingen gereden
Nou er is wel een behoorlijk verschil tussen alleen al de types kettingen. Sommigen (die 'sokken') mogen hier bijvoorbeeld niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit er veel verschil in kettingen dan?
Ja dat zeker. Van de week voelde ik de auto al af en toe weggglijden toen ik de bergen in reed, met kettingen heb je veel meer grip.quote:
Hmm.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, was altijd een ander die reedIk zocht dus ook kettingen die heel makkelijk te monteren zijn en automatisch spannen..
Ja nee dat snap ik, maar ik heb het idee met ketting om de banden dat je constant aan het hobbelen bent over die ketting of zo of hoe werkt zo iets? Heb echt geen idee namelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 06:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Van de week voelde ik de auto al af en toe weggglijden toen ik de bergen in reed, met kettingen heb je veel meer grip.
Ik vind rijden met sneeuw echt superleuk.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Van de week voelde ik de auto al af en toe weggglijden toen ik de bergen in reed, met kettingen heb je veel meer grip.
Oh zo, nee je voelt het wel wat maar niet dat je heel erg hobbelt o.i.d. Maar je mag er ook maar max 50km/u mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar ik heb het idee met ketting om de banden dat je constant aan het hobbelen bent over die ketting of zo of hoe werkt zo iets? Heb echt geen idee namelijk
Ik nietquote:Op woensdag 30 december 2020 06:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind rijden met sneeuw echt superleuk.
Maar heb dat eigenlijk alleen in ons eigen vlakke landje gedaan
Zal wel een beetje ratelen, gok ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik, maar ik heb het idee met ketting om de banden dat je constant aan het hobbelen bent over die ketting of zo of hoe werkt zo iets? Heb echt geen idee namelijk
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo, nee je voelt het wel wat maar niet dat je heel erg hobbelt o.i.d. Maar je mag er ook maar max 50km/u mee.
Ook daar kun je uitglijden op de sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2020 06:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind rijden met sneeuw echt superleuk.
Maar heb dat eigenlijk alleen in ons eigen vlakke landje gedaan
Ja als een tankquote:Op woensdag 30 december 2020 06:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal wel een beetje ratelen, gok ik.
Niet dat ik er bang voor ben hoor, maar ik vind het doodvermoeiend.quote:
Je moet wat meer anticiperend rijden, maar ik heb er verder geen problemen mee. Bij mijn ex-schoonzusje in de auto wel doodsangsten uitgestaan. Die begreep niet dat je met sneeuw niet moet remmen in een bochtquote:Op woensdag 30 december 2020 06:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook daar kun je uitglijden op de sneeuw
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat meer anticiperend rijden, maar ik heb er verder geen problemen mee. Bij mijn ex-schoonzusje in de auto wel doodsangsten uitgestaan. Die begreep niet dat je met sneeuw niet moet remmen in een bocht
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet wat meer anticiperend rijden, maar ik heb er verder geen problemen mee. Bij mijn ex-schoonzusje in de auto wel doodsangsten uitgestaan. Die begreep niet dat je met sneeuw niet moet remmen in een bocht
Het is wel inspannendquote:Op woensdag 30 december 2020 06:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet dat ik er bang voor ben hoor, maar ik vind het doodvermoeiend.
Ja is het ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet dat ik er bang voor ben hoor, maar ik vind het doodvermoeiend.
quote:Op woensdag 30 december 2020 06:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nou dan hoop ik dat die nooit in de bergen rijdt als het glad is, want er staat niet overal een vangrail
Oepsquote:Op woensdag 30 december 2020 06:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze is een keer uit de bocht gevlogen met sneeuw. En is toen een paar keer heen en weer gestuiterd tussen twee vangrails
Later Kwiwiquote:Op woensdag 30 december 2020 06:30 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik ga maar eens douchen en boodschappen voor de komende dagen doen. Tot later heren
Die „inkeping“ is er met een tangetje botweg uitgebroken. Lomp want op een van de kopse kanten zit een gat ervoor maar waarschinlijk is de kabel te kort afgeknipt ooitquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de nieuwe omdat die die inkeping niet heeft
koffie met een gebakken ei met champignons en kaasquote:Op woensdag 30 december 2020 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo. Koffie met een croissantje.
zo dan, 3quote:Op woensdag 30 december 2020 07:42 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 29-12-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 225 bitterbal
02 160 UitStraling
03 123 Budapestenaar
04 108 FranticDJ
05 100 LTVDK
06 099 CherryLips
07 057 Karzai
08 055 Lospedrosa
09 053 IJsdraakje
10 046 Citizen.Erased
11 040 Haags
12 034 crv
12 034 Amarantha
14 032 Makrelis
15 029 kwiwi
16 023 EttovanBelgie
17 019 Dr_Flash
18 017 mschol
18 017 RockNijntje
20 014 DaMart
21 011 gianni61
22 010 Muck
23 007 van_Lamehuizen
24 004 liesje1979
25 003 Koen66
26 002 Modus
27 001 Muskusboktor57
klik hier voor meer stats
ik zit in deze tijd van het jaar meer eldersquote:Op woensdag 30 december 2020 07:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs ik had bijna 5 keer zo veel posts.
Bij de open haard?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit in deze tijd van het jaar meer elders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |