SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
ja hoe kwam je op die site uitstraling?
jajaquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was op lelijke mensen en seks aan het zoeken en ik had net een stukje in een film gezien van een amputatie, vandaar
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die met die reclame voor de hardhouten vloeren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
Ik zie in mijn zoekgeschiedenis dat ik anderhalve minuut daarvoor nog zat te lezen over het Portret van een jonge Man van Raphael dus het is jouw schuld eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Karzai het volgende:
don't stop thinking about tomorrow, yesterdays gone
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam door bal haar lelijke mensen parkeerplaats blowjob
wat zit er in?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga coxinha balletjes maken ipv die kleffe oliebollen met oud en nieuw
[ afbeelding ]
ja toch dit ellendige jaar afsluitenquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel zin om aankomend weekend uitgebreid te koken, eens even kijken wat.
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:25 schreef Karzai het volgende:
ik ga coxinha balletjes maken ipv die kleffe oliebollen met oud en nieuw
[ afbeelding ]
Ik maakte ze vroeger altijd met m'n opaquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:32 schreef mschol het volgende:
ik zou oliebollen willen maken een keer maar gezien ik dat wil voorbereiden, het recept dat ik heb voor 2kg deeg is gemaakt en ik deze week moet werken helpt niet mee.
morgen maar ergens bestellen
vroeger stond mijn moeder 2 dagen in de keuken, 1 dag voorbereiding, nacht rijzen en volgende dag bakken (oliebollen en appelflappen(beignets), dus die dingen zonder bladerdeeg)quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maakte ze vroeger altijd met m'n opa
We stonden dan met de frituur in het kleine krakkemikkige gangetje/serre tussen de keuken en het balkonquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vroeger stond mijn moeder 2 dagen in de keuken, 1 dag voorbereiding, nacht rijzen en volgende dag bakken (oliebollen en appelflappen(beignets), dus die dingen zonder bladerdeeg)
Heb je weer dingen zitten eten die je eigenlijk niet moet eten?quote:
uro naar de kamer slepen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil achter mijn bureau zitten maar het is daar zo teringkoud.
geen centrale verwarming?quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil achter mijn bureau zitten maar het is daar zo teringkoud.
wij hadden het geluk van een ruim genoege keuken: 3 pannen, afzuigkap maximaal en deur naar gang dicht om de lucht buiten te houden, als het weer het toeliet deur open (maarja deeg was aan het rijzen op de convectorput dus dat kon niet altijd)quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We stonden dan met de frituur in het kleine krakkemikkige gangetje/serre tussen de keuken en het balkonmet de achterdeur open. Overjas aan.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer dingen zitten eten die je eigenlijk niet moet eten?
Beetje late reactie weerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het dekseltje er op te krijgen hebben ze daar dus een inkeping moeten maken
ja dat ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al de hele week last van extra lucht.
het komt door die plintquote:Op dinsdag 29 december 2020 22:51 schreef crv het volgende:
[..]
Beetje late reactie weer![]()
Maar der zit dus gewoon een verlengkabel achter je muur gepropt en die zijkant van de „doos“ is gewoon een stuk uitgebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |