is van gerwen al weg?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
GVD dat kut darten blijft ook maar doorgaan.
Excuses aanvaard.quote:
Nee 3 - 2 voor Cullen. van Gerwen lijkt wel terug te komen nu.quote:
Ja maar ik wil The Karate Kid Part II kijken maar dat kut darts zit al een half uur in de weg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee 3 - 2 voor Cullen. van Gerwen lijkt wel terug te komen nu.
Oke wist niet dat je uit oss komt. ik ben er geborenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee 3 - 2 voor Cullen. van Gerwen lijkt wel terug te komen nu.
Mooiste stad van Nederland.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke wist niet dat je uit oss komt. ik ben er geborenmoest de keizersnee wel zelf maken
Een worstenfabriek en wat huizen.quote:
Veel drugs te koop daarquote:
Dat mag helemaal niet, de zorg is al overbelast!quote:
De pil (Organon) De grootste leverancier van Nederland (Unilever). Philips. Moet ik doorgaan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een worstenfabriek en wat huizen.
Daar heb ik gewerkt in de soepfabriekquote:
Ik ben er eens met de trein naar toe gegaan om 450 rookworsten op te helen. De rest van Oss ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De pil (Organon) De grootste leverancier van Nederland (Unilever). Philips. Moet ik doorgaan?
450 rookworsten met coke erin denk ik dan hequote:Op dinsdag 29 december 2020 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er eens met de trein naar toe gegaan om 450 rookworsten op te helen. De rest van Oss ken ik niet.
quote:
Bijna een plaat van een dijk!quote:
MAG HET LICHT UITquote:
EEN PLAAT VAN EEN DIJKquote:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef Maanvis het volgende:
Deze is ook geweldig. Als je ff 22 minuten over hebt voor dit meesterwerkje
zonde, tis echt een dijk van een plaatquote:
beetje verdrietig ook. Maar! vanaf 2januari is het verbod opgeheven!quote:
Gaat interessant worden om te volgenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
beetje verdrietig ook. Maar! vanaf 2januari is het verbod opgeheven!
Ja hoe eerder hoe beterquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaat interessant worden om te volgen
29 december 2021quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
beetje verdrietig ook. Maar! vanaf 2januari is het verbod opgeheven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |