quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat we nu even bezig zijn met het redden van bejaarden en dikke mensen.
Dat is daar (nog?) niet vastgesteld, dat was in Colorado.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar verspreidt nu dat virus zich dat 70 % besmettelijker is.
Als het een gevecht is als metafoor dan wankelt de zorg enorm en heeft covid net een enorme boost gehad dmv een transformatie.quote:
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
nog strikter aan de maatregelen houden is de enige optie
Werkt ook averechts.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is handhaving de enige optie ben ik bang.
Daar zou ik ook niet al te hard op rekenen als dat virus zo vaak muteert.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Werkt ook averechts.
Er zijn gewoon geen oplossingen meer. Naja, het vaccin dan.
Mensen houden het nu nog enigszins vol met het vaccin in het vooruitzicht. Nog een jaar van dit soort maatregelen trekt de maatschappij echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet al te hard op rekenen als dat virus zo vaak muteert.
Code zwartquote:
Ja, ik wil ook niet dat dat virus muteert, maar aangezien iedereen nu al moest checken of die vaccins (nog) zouden werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen houden het nu nog enigszins vol met het vaccin in het vooruitzicht. Nog een jaar van dit soort maatregelen trekt de maatschappij echt niet.
Het komt.quote:
Ja het is beschamend, tijd dat die bruine glibberaal opstapt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Wat een land, wat een organisatie, wat een zooitje
Ongeveer twee weken voordat het zover is nog even van alles regelen terwijl het er al een goede negen maanden aan zit te komen
Waanzinnig
Www.coronatest.nlquote:Op woensdag 30 december 2020 01:07 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb sinds vandaag wat last van keelpijn... Mhhhm..
Meestal wordt ik dan verkouden..
Testen!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 01:07 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb sinds vandaag wat last van keelpijn... Mhhhm..
Meestal wordt ik dan verkouden..
Ik begreep dat de vaccins ook effectief zijn tegen gemuteerde versies.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet al te hard op rekenen als dat virus zo vaak muteert.
Volgens de wappies niet hoor, DE MEDIA EN OVERHEID PROBEERT ONS TE MUILKORVEN.quote:
Zelfs in het meest positieve scenario wordt de zorg overspoeld binnenkort.quote:Op woensdag 30 december 2020 01:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik begreep dat de vaccins ook effectief zijn tegen gemuteerde versies.
Want als dat niet zo was dan hadden we overal zwarte dikke koppen gezien.
Dit is té goed nieuws en daarom niet interessant voor de media.
Plus hele meutes wappies die weigeren te geloven dat er een serieus probleem is.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zelfs in het meest positieve scenario wordt de zorg overspoeld binnenkort.
Dat betekent triage, bergamobeelden, langer durende maatregelen en in zijn geheel veel meer leed in Q1.
Je kan geen blik zorgpeesoneel opentrekken. Enige andere optie is risicogroepen compleet isoleren waar mogelijk en zsm vaccineren. Maar het is niet realistisch.
De groep is te groot (5/6 mil) en wilde men het, dan zouden ze niet in staat zijn het te bewerkstelligen op basis van alles tot nu toe.
Nou, die geloven wel in een serieus probleem hoor. Wanneer de economie totaal ten gronde is zijn we vatbaarder voor malafide invloeden; zie het World Economic Forum.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus hele meutes wappies die weigeren te geloven dat er een serieus probleem is.
Met dank aan de compleet incompetente overheid die de onrust lekker voed, zelden zo een incompetentie gezien op strategisch en communicatief niveau.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:51 schreef n__n het volgende:
[..]
Nou, die geloven wel in een serieus probleem hoor. Wanneer de economie totaal ten gronde is zijn we vatbaarder voor malafide invloeden; zie het World Economic Forum.
Heden zijn de cijfers hetzelfde als een maand geleden qua opnames, in de maand ertussen waren beduidend minder besmettingen.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zelfs in het meest positieve scenario wordt de zorg overspoeld binnenkort.
Dat betekent triage, bergamobeelden, langer durende maatregelen en in zijn geheel veel meer leed in Q1.
Eens. Krijgen even een adempauze, dan weer alle hens aan dek.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:00 schreef Za het volgende:
Heden zijn de cijfers hetzelfde als een maand geleden qua opnames, in de maand ertussen waren beduidend minder besmettingen.
Het zal dus even wat minder worden en dan weer tot hetzelfde niveau als nu.
IC zit nog niet op de helft van maart.
Hou op met Bergamo beelden onzin svp.
Zou moeten kunnen en denk (hoop ) er net zo over.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Eens. Krijgen even een adempauze, dan weer alle hens aan dek.
Als de meute zich dan in januari aan de maatregelen houdt, zal het vanaf de 15de weer teruglopen met de besmettingen.
Maar ik verwacht dat hooguit de basisscholen openen rond 18 januari. Middelbare begin februari en als het blijft dalen daarna ook de studenten weer.
En met een beetje geluk in februari droge horeca open en vanaf half maart ook de natte/terrassen.
Wishful thinking? Misschien, maar lijkt me mogelijk. We hebben geen dringende familiebijeenkomsten meer, carnaval gaat niet door.
Moet goed komen.
Allemaal acteur betaald door George Soros, die 400 doden.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens de wappies niet hoor, DE MEDIA EN OVERHEID PROBEERT ONS TE MUILKORVEN.
Ik vind het allemaal prima, nemen ze lekker geen vaccin, hoop dat ze snel uitsterven.
Alle ziekenhuizen zijn aan het preppen voor een piek die groter is dan in het voorjaar maar meneer Za en zijn grote bol weten het beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 06:00 schreef Za het volgende:
[..]
Heden zijn de cijfers hetzelfde als een maand geleden qua opnames, in de maand ertussen waren beduidend minder besmettingen.
Het zal dus even wat minder worden en dan weer tot hetzelfde niveau als nu.
IC zit nog niet op de helft van maart.
Hou op met Bergamo beelden onzin svp.
Was een actrice allemaal fake news overdreven angst inpraten niks aan de hand gewoon alles open ja togggg ben al een jaar niet op een feestje geweest mijn leven is kapot hurrrr durrrdquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff bij die basisschool in Bergschenhoek is ook een juf van 38 overleden die ook besmet was.
Dus de Juf leeft nog, ik snap niet waarom er niet op Fake News word gecontroleerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 07:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Was een actrice allemaal fake news overdreven angst inpraten niks aan de hand gewoon alles open ja togggg ben al een jaar niet op een feestje geweest mijn leven is kapot hurrrr durrrd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |