Haal ik nog wel eens inquote:
Ik neem aan dat jullie je keurig gedragen hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan wachten we tot je weer weg bent.
Gewoon.
Stond in kpd hier op FOK!quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dit weet
Die zou ik zeker wel gaan kijken ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haal ik nog wel eens in
Ooit als ik niet meer word overladen met sport op tv
Dit is leuker dan Promenade.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb een trekker op mijn lul. Als ik vast zit in de stront kan ik er weer uitrijden.
Check deze grap. @:poepz0r BOH BOH BOH BOH.
The freeze in elk geval nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef K_uit_h het volgende:
Zijn hier mensen die enthousiast van de Dakar worden?
Eet nog liever zand dan dat ik er doorheen moet rijden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef K_uit_h het volgende:
Misschien van die prostaatmannetjes van middelbare leeftijd die over straat lopen in een Red Bull jack van MAX ofzo?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef K_uit_h het volgende:
Ik weet het niet. Laatste jaren steeds meer een “mèh” gevoel erbij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef K_uit_h het volgende:
Dit klinkt als mijn vader, maar die loopt niet meer dus het zal wel nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien van die prostaatmannetjes van middelbare leeftijd die over straat lopen in een Red Bull jack van MAX ofzo?
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef K_uit_h het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie je keurig gedragen hebben
Ik heb wel weer genoten van dat Zandvoort artikel op de website van het AD.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien van die prostaatmannetjes van middelbare leeftijd die over straat lopen in een Red Bull jack van MAX ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |