Dus kun je niet zeggen dat de lockdown daar niet werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vriendin van mij woont in de UK en ze zitten daar allemaal massaal alweer op het terras alsof er niets aan de hand is. Het is niet overal zo.
Tx voor het posten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Martin Sawer, executive director of the Healthcare Distribution Association, which represents pharmaceutical suppliers that are involved in distribution of the vaccine.
Gek dat je het artikel niet kan lezen.
[..]
Wellicht gaan die andere gebieden ook nog wel in lockdown. Maar echt, ze stuurde foto's: Iedereen op straat, op het terras, nauwelijks 1,5 meter, etc. Het enige waaraan je kon zien dat er iets was was dat de serveersters mondkapjes ophadden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:05 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Serieus, maar dan verwacht je dus dat deze besmettingscijfers en opnamecijfers slechts uit een deel van het vk komen, anders zouden die andere gebieden ook in lockdown zitten. Dat maakt het beeld niet bepaald gunstiger.
Nú krijg je het inderdaad wel moeilijk om op korte termijn overal mensen vandaan te plukken, dat denk ik ook hoor. Maar als men vooraf beter had nagedacht, had je deze mensen die al kunnen prikken, wel vast een rol kunnen toebedelen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:01 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Mijn vader was huisarts, die prikte samen met mijn moeder en de assistente 1000 patienten in 2 dagen. Daar werd dan alles voor stilgelegd, alleen spoedzorg ging door.
Buiten dat het prikken zelf gewoon niet zo snel kan als we graag zouden willen denk ik niet dat we het organisatorisch rondkrijgen om overal mensen vandaan te plukken. Als je ziet wat een puinhoop het nu al is...
Absoluut. Nederland is het jongetje dat in paniek raakt omdat hij de bal heeft gekregen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nú krijg je het inderdaad wel moeilijk om op korte termijn overal mensen vandaan te plukken, dat denk ik ook hoor. Maar als men vooraf beter had nagedacht, had je deze mensen die al kunnen prikken, wel vast een rol kunnen toebedelen.
en van tevoren heeft gezegd dat ze wel even zouden scorenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:13 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Absoluut. Nederland is het jongetje dat in paniek raakt omdat hij de bal heeft gekregen.
Ik heb @miss_sly beloofd mn lange tenen bij de milieustraat te brengen, dus ik doe ‘t positief.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en van tevoren heeft gezegd dat ze wel even zouden scoren
Dat moet wel goedkomen dus met die mensenquote:Op Twitter ontkent de GGD dat er minder getest kan worden als het vaccineren van start gaat. De GGD noemt het vinden van voldoende personeel voor het prikken "waarschijnlijk geen probleem". Een opleiding om te kunnen inenten kost volgens de organisatie maar twee dagen.
Ik bedacht hetzelfde. Ik heb geen medische achtergrond, maar als ze me dat in korte tijd kunnen leren, wil ik dat wel doen. Ga ik één dag per week vaccineren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb @:miss_sly beloofd mn lange tenen bij de milieustraat te brengen, dus ik doe ‘t positief.
Doordat we nu wat later beginnen kunnen we straks tenminste in één keer door. Hoe lang zou een cursus oid om te kunnen vaccineren duren? Ik wil best meedoen
Edit: bij het Googlen naar ‘wat heb ik nodig om te mogen vaccineren’ kwam ik dit tegen:
https://nos.nl/collectie/(...)en-mensen-voor-nodig
[..]
Dat moet wel goedkomen dus met die mensen
De darters klaagden dat ze niks te doen hebben toch? Die gooien er zo een paar in, en nog netjes anderhalve meter afstand ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb @:miss_sly beloofd mn lange tenen bij de milieustraat te brengen, dus ik doe ‘t positief.
Doordat we nu wat later beginnen kunnen we straks tenminste in één keer door. Hoe lang zou een cursus oid om te kunnen vaccineren duren? Ik wil best meedoen
Edit: bij het Googlen naar ‘wat heb ik nodig om te mogen vaccineren’ kwam ik dit tegen:
[..]
Ik ook. Wat is nu eigenlijk het grote probleem?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedacht hetzelfde. Ik heb geen medische achtergrond, maar als ze me dat in korte tijd kunnen leren, wil ik dat wel doen. Ga ik één dag per week vaccineren.
Volgens mij is er niet een enkel probleem dat alles ophoudt, maar zijn ze gewoon te laat begonnen met dit allemaal te organiseren. Daardoor moet het nu halsoverkop en dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:34 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik ook. Wat is nu eigenlijk het grote probleem?
Te weinig mensen om te vaccineren
Of is het echt alleen het registratiesysteem?
Moeten die e-learnings nog opgezet worden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
[..]
Wel gek dat niemand in het kabinet bij Hugo heeft aangedrongen of het allemaal gaat lukken, of desnoods vanuit het middle management van het departement een balletje opgooien. Maar ze zijn echt doorgegaan tot de seinen echt op rood stonden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet een enkel probleem dat alles ophoudt, maar zijn ze gewoon te laat begonnen met dit allemaal te organiseren. Daardoor moet het nu halsoverkop en dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk.
Dingen duren gewoon even voordat ze geregeld zijn, dat is op zich niet zo raar of onlogisch.
Besmettingen zijn gedaald toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:38 schreef DonDruiper het volgende:
Als je al niet depressief was, dan kun je beter niet de eerste 10 minuten van het RTLnieuws kijken.
Een en al ellende
Britse variant is nog enger dan de gewone. Angst inpratenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Besmettingen zijn gedaald toch?
De angst voor corona is uitgewerkt, er moet nu weer iets nieuws worden gevonden om de bevolking onder de duim te houden tot het alles reddende vaccin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Britse variant is nog enger dan de gewone. Angst inpraten
quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
Straks blijkt dat je van die vaccins acute leukemie krijgt. Dan is Hugo wel onze held
Hopelijk kan NL wekenlang door vaccineren en niet dat bij andere landen dat er een week niet gevaccineerd kan worden vanwege tekort aan vaccinsquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:54 schreef BlackLining het volgende:
Ze vallen vandaag wel echt stevig door de mand. Hoor ook al de hele dag op de radio dat ik zelfs Íerland begonnen is met vaccineren, als éénvoorlaatste land in Europa. Het is ook gewoon gênant
Ik ga vanavond wel weer met wat nuance posten. Nu geen zin in.
We horen al een week dat we als laatse gaan beginnen. Waarom iedere dag herhalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:54 schreef BlackLining het volgende:
Ze vallen vandaag wel echt stevig door de mand. Hoor ook al de hele dag op de radio dat ik zelfs Íerland begonnen is met vaccineren, als éénvoorlaatste land in Europa. Het is ook gewoon gênant
Zorgt wel voor een oplossing van de overbevolking. Laten we hopen dat dat niet een van de bijwerkingen is. Al wil ik me sowieso niet laten vaccineren.quote:
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:00 schreef mir1986 het volgende:
Al wil ik me sowieso niet laten vaccineren.
Waarom wil je je niet laten vaccineren?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:00 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor een oplossing van de overbevolking. Laten we hopen dat dat niet een van de bijwerkingen is. Al wil ik me sowieso niet laten vaccineren.
Het land zou vies mad moeten zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:54 schreef BlackLining het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |