Oh sorry, ik was nog bij het AD bericht wat hij even daarvoor linkte.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik reageer op het voorbeeld van @:onlogisch al had hij het over dialyse, dus niet zo goed gelezen
Ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Hoe zit het straks eigenlijk met dat vaccin als je het krijgt?
• Krijg je te horen/te weten welke je hebt gekregen?
• En krijg je straks een situatie waar je moet aantonen dat je een vaccinatie hebt gehad voordat je naar een concert o.i.d. hebt gehad (gele stergenot)
Haha, denken dat er antwoorden zijn op vragen met betrekking tot het vaccinquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
• En krijg je straks een situatie waar je moet aantonen dat je een vaccinatie hebt gehad voordat je naar een concert o.i.d. hebt gehad (gele stergenot)
eens en dat begrijp ik ook niet zo goed van het vaccinatieprogramma, de enige reden die ik kan bedenken dat ze die opgewarmde lijken eerst doen is om te kijken of er bijwerkingen zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd afweging blijven maken. Je komt nu in de situatie dat je jaren van relatief gezonde mensen gaat afnemen om uiteindelijk een bejaarde met een vetpercentage van 30%+ te helpen. Walgelijk.
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, denken dat er antwoorden zijn op vragen met betrekking tot het vaccin![]()
Simpele havist.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?
RutteGoat weet wel hoe en wanneer hij mensen voor de bus moet gooienquote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo gaat wel af. Zou dat voortschrijdend inzicht van 'm zijn geweest m.b.t. het CDA-lijsttrekkerschap?
Dat denk ik niet, dan zou hij ook niet al die achterlijke interviews hebben gegeven de laatste week. Met z'n frikandel.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hadden het een tijd terug al wel over een DigiD iets waar je een certificaat zelf kon uitprinten voor landen waar het nodig zou zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 11:20 schreef onlogisch het volgende:
wel knap hoe hij dat al jaren doet, alleen daarom al m'n stem waardquote:Op woensdag 30 december 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
RutteGoat weet wel hoe en wanneer hij mensen voor de bus moet gooien
Sterk geanticipeerd door het CDA.
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel knap hoe hij dat al jaren doet, alleen daarom al m'n stem waard
Dat is bij Asscher naar binnen geschoven.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.
Met lichte dwang 'zelf opgestapt' om te voorkomen dat de VVD alles in hunnie schoenen gaat schuiven.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nee joh, appeltje eitjequote:Op woensdag 30 december 2020 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die toeslagenaffaire gaat nog wel een zware dobber voor hem worden.
Ze hoeven niet eens te schuiven, hij en Grapperhaus hebben net die departementen waar alles fout gaatquote:Op woensdag 30 december 2020 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met lichte dwang 'zelf opgestapt' om te voorkomen dat de VVD alles in hunnie schoenen gaat schuiven.
Ik hoor er bij.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ingevuld makker. Bedankt voor je bijdrage. Hier kunnen nitwits als @:tong80 nog een puntje aan zuigen. Wát een OP
Hallo Hermanquote:
Komt aan de beurt.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Herman
Vergeet niet mijn superleuke topic in te vullen!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Gefeliciteerd maat. Hopelijk zit hij fijn!quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Mijn bureaustoel is binnen, dat werd tijd.
Pics?quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
Mijn bureaustoel is binnen, dat werd tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |