En van het meer actuele Prik ze!quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat Krezip een anagram is van perzik?
En van kutmuziek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is een merk vis in blik uit Zweden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat wist ik niet. Hoe zit dat bij Abba?
Is puur toeval, net als sommige dingen in de lijst.quote:
Peaches zal wel niet in de lijst staanquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Krezip heeft ook maling aan hoe muziek werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is niet hoe anagrammen werken
Zoals Don en Don in het volgende uur?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is puur toeval, net als sommige dingen in de lijst.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Peaches zal wel niet in de lijst staanMoving to the country, gonna eat a lot of peachesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier thuis noemen wij haar altijd Laafquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef koffieleuk het volgende:
Die ademhaling van Jacqueline verpest het nummer een beetje, cannot unhear
ik denk dat dit Alanisquote:
Dat is een penalty-methode in het voetbal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, dat wist ik niet. Hoe zit dat bij Abba?
is dit ironisch bedoeld?quote:
Don en Ad?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zoals Don en Don in het volgende uur?
Dat is hij toch standaard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |