Hoezo dat?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je de desbetreffende doelgroep als eerste vaccineerd en het vaccin werkt, dan zou je verwachten dat na 10 dagen geen crisis meer is.
Maatregelen blijven nodig in die situatiequote:Op donderdag 31 december 2020 12:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
Echt het LAATSTE dat je wil is een situatie waarin het zorg personeel zich gaat lopen vervelen.
Dan liever de hele samenleving slopen.
logisch toch?
Vervelen doen ze zich nu ook al.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
Echt het LAATSTE dat je wil is een situatie waarin het zorg personeel zich gaat lopen vervelen.
logisch toch?
Haha snap je sarcasme maar het is wel een ding.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:17 schreef Orwell het volgende:
[..]
logisch toch?
Die stelletje slackers moeten natuurlijk 24/7 aan het werk zijn!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vervelen doen ze zich nu ook al.
[ twitter ]
jij vind dit niet ongepast?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die stelletje slackers moeten natuurlijk 24/7 aan het werk zijn!
Heb je wel is in de wachtkamer moeten zitten bij een ziekenhuis? Zo niet... Het kan soms uren duren voordat je geholpen wordt. Zit je dan met barstende pijn op je telefoon te kijken kom je zoiets tegen. Ik persoonlijk vind dit niet kunnen. Tuurlijk mogen ze in hun vrije tijd doen wat ze willen, maar kom op hey... Beetje respect is gewenst op sommige plekken.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het ongepast dat mensen hier net doen of het zorgpersoneel niks doet.
Hoe is dit dan een gebrek aan respect?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Heb je wel is in de wachtkamer moeten zitten bij een ziekenhuis? Zo niet... Het kan soms uren duren voordat je geholpen wordt. Zit je dan met barstende pijn op je telefoon te kijken kom je zoiets tegen. Ik persoonlijk vind dit niet kunnen. Tuurlijk mogen ze in hun vrije tijd doen wat ze willen, maar kom op hey... Beetje respect is gewenst op sommige plekken.
Vanmorgen met dochter in het ziekenhuis geweest, was uitgestorven. Aangemeld met ID en de dokter kwam ons al tegemoet lopen. Gips eraf, arm gecheckt en we stonden serieus binnen 10 minuten weer buiten.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Heb je wel is in de wachtkamer moeten zitten bij een ziekenhuis? Zo niet... Het kan soms uren duren voordat je geholpen wordt. Zit je dan met barstende pijn op je telefoon te kijken kom je zoiets tegen. Ik persoonlijk vind dit niet kunnen. Tuurlijk mogen ze in hun vrije tijd doen wat ze willen, maar kom op hey... Beetje respect is gewenst op sommige plekken.
En jij dat je moet wachten omdat het personeel dansjes aan het doen is? Niet bedacht dat er mogelijk een andere reden is dat je moet wachten?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ja regelmatig in t ziekenhuis geweest. Je hebt als het goed is een afspraak, en ja soms kan er een spoedgeval tussen komen, maar langer dan 15 minuten heb ik nog nooit hoeven wachten.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Paaldansen, dansen met een luier om tussen patiënten en corona's die op sterven na dood zijn moet kunnen in het nieuwe normaal.quote:
Ook op de ic en corona-afdeling geweest?quote:Op donderdag 31 december 2020 13:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vanmorgen met dochter in het ziekenhuis geweest, was uitgestorven. Aangemeld met ID en de dokter kwam ons al tegemoet lopen. Gips eraf, arm gecheckt en we stonden serieus binnen 10 minuten weer buiten.
De parkeermeter gaf aan dat we binnen een kwartier weer terug waren dus geen kosten.
Tussen het met eigen ogen zien hoe leeg het is, en de berichten in de media zit zo’n groot verschil.
Wauw, mensen met pauze of mensen die voor of na hun dienst een dansje doen moeten we niet willen met z'n allen, toch Greta?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Vervelen doen ze zich nu ook al.
[ twitter ]
Wat is het verschil tussen patiënten en "corona's"?quote:Op donderdag 31 december 2020 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paaldansen, dansen met een luier om tussen patiënten en corona's die op sterven na dood zijn moet kunnen in het nieuwe normaal.
[ twitter ]
Daar zitten er een paar tussen die wellicht niet handig zijn. Maar verder boeit het gewoon niet wat deze mensen in hun eigen tijd doenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Paaldansen, dansen met een luier om tussen patiënten en corona's die op sterven na dood zijn moet kunnen in het nieuwe normaal.
[ twitter ]
Als het uren heeft geduurd dan was jij daar niet op afspraak.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:04 schreef Sponsje88 het volgende:
Dat ze in hun vrije tijd gaan dansen is geen probleem. Dat je hier een filmpje van maakt en post op internet is niet zo handig. Zijn zat kritische gevallen die moeten wachten voordat ze geholpen worden. En ja. Ik ben vaak genoeg in het ziekenhuis geweest waarin het uren heeft geduurt voordat ik geholpen werd. Ook ben ik op de IC geweest en dan is dit het laatste wat je wilt zien.
Leukemie is niet zo fijn. Lang proces. Je hebt te maken met verschillende afdelingen. Dan moet je soms uren wachten voordat je aan de beurt bent.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als het uren heeft geduurd dan was jij daar niet op afspraak.
Laat je niet gek maken, zelf regelmatig lang moeten wachten. Op afspraak, liep 2,5 uur uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:08 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Leukemie is niet zo fijn. Lang proces. Je hebt te maken met verschillende afdelingen. Dan moet je soms uren wachten voordat je aan de beurt bent.
Jawel hoor al doen ze dit in hun vrije tijd wat nog maar de vraag is dan nog staan ze zich te misdragen in een ziekenhuis. Verder boeit me jouw mening niet meneer de waakhond dit weet je toch? Doeiquote:Op donderdag 31 december 2020 14:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Daar zitten er een paar tussen die wellicht niet handig zijn. Maar verder boeit het gewoon niet wat deze mensen in hun eigen tijd doen
Ja die stop ik er altijd zelf in, maar batterij gaat max 10 jaar mee. Vandaar dat we een nieuwe spuit zetten bij iedereen die afgelopen 10 jaar niet gevaccineerd is geweest daarvoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:11 schreef Ulx het volgende:
Weet iemand of die chip om iedereen te volgen ook in een tetanusprik zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |