Ik pleit niet voor geen maatregelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:03 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoeveel bedden heb je nodig volgens jou bij de volgende pandemie zodat je geen maatregelen nodig hebt... Helll hoeveel hebben we er nu nodig om zonder maatregelen door te kunnen. graag inclusief personeel en bij exponentile groei
4500-5000 is met maatregelen. Bovendien ben je er niet met alleen ic bedden.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik pleit niet voor geen maatregelen.
Er is niets mis met maatregelen. Maar ze ontwrichten het land wel. Op de lange duur zal dit grote schade meebrengen.
Er is berekend dat er 4500 tot 5000 IC bedden nodig zijn in de vorm van aparte gebouwen en oproepbaar getraind personeel hiervoor.
Nou ja hoop dat we met iets meer rust en vertrouwen een volgende pandemie kunnen aangaan. En dat het niet het nieuws en alles om ons heen volledig beheerst.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
4500-5000 is met maatregelen. Bovendien ben je er niet met alleen ic bedden.
covid is nog redelijk subtiel. Als er iets ebola achtigs langskomt dan ben ik bang dat er weinig rust zal zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja hoop dat we met iets meer rust en vertrouwen een volgende pandemie kunnen aangaan. En dat het niet het nieuws en alles om ons heen volledig beheerst.
Dat het mensenlevens gaat kosten dat hou je helaas niet tegen.
Ebola zou hier makkelijk zijn geweest. Aangezien dat veel beter te stoppen is qua besmetting (geloof ik, ben geen expert).quote:Op donderdag 31 december 2020 10:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
covid is nog redelijk subtiel. Als er iets ebola achtigs langskomt dan ben ik bang dat er weinig rust zal zijn
En natuurlijk heb je ook bewijs va dat wat hij zegt waar is en als het waar is antwoord op de vraag waarom daar geen patinten liggen.quote:
Ondertussen is Died lekker bezig met angst en onheil verspreiden.quote:
Killer vaccin !!!!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ondertussen is Died lekker bezig met angst en onheil verspreiden.
[ afbeelding ]
Code Zwart be afraid!! nog even dan zie we lijkenzakken op de stoep terwijl een stoet creperende mensen zich door de straten sleept op weg naar het ziekenhuis maar Vol is Vol.
Wat ik dan weer niet begrijp... Als het zo dramatisch is dat ze moeten kiezen tussen leven en dood... Waarom gaan we dan geen hulp vragen bij onze buren net als begin dit jaar... Alsof er geen mogelijkheden zijn. Dit is echt puur bangmakerij om ervoor te zorgen dat de bangerikken die prik halen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ondertussen is Died lekker bezig met angst en onheil verspreiden.
[ afbeelding ]
Code Zwart be afraid!! nog even dan zie we lijkenzakken op de stoep terwijl een stoet creperende mensen zich door de straten sleept op weg naar het ziekenhuis maar Vol is Vol.
Omdat de buren momenteel genoeg problemen van zichzelf hebben en dus niet onbeperkt Nederlandse patinten kunnen opnemenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp... Als het zo dramatisch is dat ze moeten kiezen tussen leven en dood... Waarom gaan we dan geen hulp vragen bij onze buren net als begin dit jaar... Alsof er geen mogelijkheden zijn. Dit is echt puur bangmakerij om ervoor te zorgen dat de bangerikken die prik halen.
Onze buren hebben het zelf al druk zat...quote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp... Als het zo dramatisch is dat ze moeten kiezen tussen leven en dood... Waarom gaan we dan geen hulp vragen bij onze buren net als begin dit jaar... Alsof er geen mogelijkheden zijn. Dit is echt puur bangmakerij om ervoor te zorgen dat de bangerikken die prik halen.
Die zijn nu toch bezig met vaccineren? Dan zou je toch verwachten dat alle problemen verholpen zijn eind januari?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Omdat de buren momenteel genoeg problemen van zichzelf hebben
Hoe kom je bij dat laatste?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Die zijn nu toch bezig met vaccineren? Dan zou je toch verwachten dat alle problemen verholpen zijn eind januari?
Als je de desbetreffende doelgroep als eerste vaccineerd en het vaccin werkt, dan zou je verwachten dat na 10 dagen geen crisis meer is.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Die zijn nu toch bezig met vaccineren? Dan zou je toch verwachten dat alle problemen verholpen zijn eind januari?
Wow is die doelgroep zo groot joh? Zijn dan een stel slappe mensen daar.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:02 schreef devlinmr het volgende:
[..]
83 miljoen mensen wil jij in 2 weken 2x vaccineren met 3 weken tussen elke vaccinatie
Vertel
Zuchtquote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als je de desbetreffende doelgroep als eerste vaccineerd en het vaccin werkt, dan zou je verwachten dat na 10 dagen geen crisis meer is.
65+ 22 a 23 miljoen... Vertel hoe wil je dat in 4 weken doenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:04 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Wow is die doelgroep zo groot joh? Zijn dan een stel slappe mensen daar.
Van die groep de mensen met onderliggende problemen vaccineren.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
65+ 22 a 23 miljoen... Vertel hoe wil je dat in 4 weken doen
Ook zonder onderliggende problemen kom je in het ziekenhuis terecht.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:07 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Van die groep de mensen met onderliggende problemen vaccineren.
Dat is een geringe groep. De grootste groep is mensen met een onderliggende probleem. Als je die nou als eerste laat vaccineren zou je verwachten dat je geen capaciteits problemen meer hebt.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ook zonder onderliggende problemen kom je in het ziekenhuis terecht.
Met onderliggende problemen kom je waarschijnlijk niet eens op de ic
Echt het LAATSTE dat je wil is een situatie waarin het zorg personeel zich gaat lopen vervelen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik pleit niet voor geen maatregelen.
Er is niets mis met maatregelen. Maar ze ontwrichten het land wel. Op de lange duur zal dit grote schade meebrengen.
Er is berekend dat er 4500 tot 5000 IC bedden nodig zijn in de vorm van aparte gebouwen en oproepbaar getraind personeel hiervoor.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:12 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dat is een geringe groep. De grootste groep is mensen met een onderliggende probleem. Als je die nou als eerste laat vaccineren zou je verwachten dat je geen capaciteits problemen meer hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |